11. მომხმარებლის მიერ 2გის „მიწოდების“ სერვისით სარგებლობის წესები11.1. 2გის "მიწოდების" სერვისზე განაცხადის შევსების და საქონლის ყიდვა-გაყიდვის ხელშეკრულების გაფორმების პროცედურა მიწოდების პირობით..
ამ განყოფილებაში ტერმინი „2გის მიწოდების სერვისი“ გამოყენებული იქნება როგორც „მომსახურება“. ეს არ ნიშნავს, რომ ეს დებულებები ვრცელდება ხელშეკრულებაში მითითებულ ყველა 2გის სერვისზე.
11.1.1. სერვისი მომხმარებელს აძლევს უფასო შესაძლებლობას განიხილოს ინფორმაცია გამყიდველების პროდუქტების შესახებ, ისევე როგორც მომხმარებლისთვის აშკარად ხელმისაწვდომი სხვა ფუნქციები, მათ შორის ამ წესებში მითითებული. ინფორმაცია სერვისზე ხელმისაწვდომი პროდუქტების შესახებ ეფუძნება გამყიდველების მიერ მოწოდებულ ინფორმაციას.
11.1.2. სერვისი განკუთვნილია მომხმარებლისთვის, რომ შეუკვეთოს პროდუქტები გამყიდველებისგან. განაცხადის შევსებისას და გამყიდველისგან დადასტურების მიღებისას მომხმარებელი დებს ხელშეკრულებას გამყიდველთან.
11.1.3. ხელშეკრულების დადებისთანავე მომხმარებელი დადებს პირდაპირ სახელშეკრულებო ურთიერთობას გამყიდველთან, ვისგანაც ყიდულობს პროდუქტებს. 2გის არ არის ყიდვა-გაყიდვის ხელშეკრულების მხარე, მყიდველი, გამყიდველი ან რომელიმე გამყიდველის წარმომადგენელი შემოთავაზებულ/დადებულ ყიდვა-გაყიდვის ხელშეკრულებასთან დაკავშირებით.
11.1.4. სერვისზე განაცხადის გაგზავნამდე, მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას გაეცნოს სერვისზე არსებულ ინფორმაციას პროდუქტის შესახებ.
11.1.5. სერვისზე განაცხადის შევსებისა და გამყიდველთან ხელშეკრულების დადების განუყოფელი პირობაა საქონლის ყიდვა-გაყიდვის ხელშეკრულების დადება მიწოდების პირობით. მომხმარებლისთვის მიწოდების ორგანიზების სერვისების შესასრულებლად, გამყიდველი ახორციელებს 2გის-ს. 2გის-ს უფლება აქვს ჩართოს მესამე მხარეები მითითებული შეკვეთის შესასრულებლად.
11.1.6. მომხმარებელი ავსებს განაცხადს, რომელშიც მითითებულია ყველა მონაცემი, რომელიც აუცილებელია გამყიდველის მიერ და 2გის შესყიდვისა და გაყიდვის ხელშეკრულების შესასრულებლად მიწოდების პირობით, მათ შორის, მაგრამ არ შემოიფარგლება: მომხმარებლის პირადი ინფორმაცია: შეკვეთის მიმღების სახელი. , საკონტაქტო ინფორმაცია (ტელეფონი და ელ.ფოსტა), ადგილზე მიტანის მისამართი.
ელ.ფოსტის მისამართის მიწოდებით, მომხმარებელი ადასტურებს თავის თანხმობას ელექტრონული კორესპონდენციის გაცვლაზე ღია საკომუნიკაციო არხებით, ასევე თანახმაა მიიღოს ინფორმაცია კონტრაქტორისგან კონტრაქტორის პარტნიორების და/ან მიერ განხორციელებული სერვისის აქციების, ფასდაკლებების ან/და ახალი შესაძლებლობების შესახებ. კონტრაქტორი.
11.1.7. მომხმარებლის მიერ განაცხადის შევსება აღიარებულია, როგორც მისი განზრახვა მოიძიოს ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ.
11.1.8. ინფორმაცია მომხმარებლის შეკვეთის შესახებ ნაჩვენებია გამყიდველის პირად ანგარიშზე სერვისზე. აპლიკაციის მიღების შემდეგ, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას დაუკავშირდეს მომხმარებელს სატელეფონო ზარით, გაგზავნოს შეტყობინება მყისიერი მესინჯერების გამოყენებით (მომხმარებლის ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით) ან ელ. ფოსტით შეტყობინების გაგზავნით; მიაწოდოს ინფორმაცია საქონლის ხელმისაწვდომობის, ალტერნატიული საქონლის შესახებ, საქონლის მიწოდების დროისა და ხელშეკრულების გაფორმებისთვის საჭირო სხვა ინფორმაციის შესახებ. ხელშეკრულების დადების აუცილებელ პირობებზე შეთანხმების შემდეგ მომხმარებელი გამოხატავს განზრახვას პროდუქტის შეძენის შესახებ და ხელშეკრულება ითვლება დადებულად.
11.1.9. თუ განაცხადი წარდგენილია და გამყიდველი მიიღებს ინფორმაციას მომხმარებლის შეკვეთის განთავსების შესახებ, ასევე ხელშეკრულების გაფორმების შემთხვევაში ამ ხელშეკრულების 11.1.8 პუნქტის შესაბამისად, გამყიდველი გადასცემს საქონელს მიწოდებისთვის შეთანხმებულ ვადაში. კლიენტი, გამყიდველი იღებს ვალდებულებას მიაწოდოს 2გის-ით ჩართული მიტანის სერვისი, დოკუმენტები და სხვა საჭირო ინფორმაცია საქონლის თვისებების, მისი ტრანსპორტირების პირობების შესახებ, სხვა ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია რუსეთის ფედერაციის კანონის დებულებების სწორად შესრულებისთვის. 02/07/1992 No 2300−1 „მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ“ და მიწოდების ორგანიზების შეკვეთების შესრულების შესახებ და ასევე გარანტირებულია ექსკლუზიურად სერვისზე განთავსებული საქონლის გადაცემაზე.
11.1.10. საქონლის მიღებისთანავე მყიდველი იღებს ვალდებულებას, მიტანის სამსახურის წარმომადგენლის თანდასწრებით, შეამოწმოს საქონელი ხელშეკრულებასთან შესაბამისობაში. საქონლის რაიმე დეფექტის აღმოჩენის შემთხვევაში (საქონელი არ შეესაბამება აღწერილობას, დაზიანების არსებობას, საქონელში დეფექტებს და ა.შ.), მყიდველს უფლება აქვს საქონლის მიღებამდე უარი თქვას მიღებაზე და გადასცეს საქონელი. მიტანის სამსახურის წარმომადგენელს გამყიდველისთვის მისი დაბრუნების მიზნით 10.6 პუნქტის შესაბამისად. ამ შეთანხმების.
11.2. მიწოდება
11.2.1. საქონლის მიწოდების პირობების შესასრულებლად გამყიდველი ახორციელებს 2გის-ს.
11.2.2. შეკვეთის განთავსებისას მომხმარებელი გარანტიას იძლევა მიწოდებისთვის საჭირო ზუსტი, მიმდინარე და სრული ინფორმაციის მიწოდებას. თუ შეიცვლება მომხმარებლის მიერ განაცხადის შევსებისას მითითებული რაიმე ინფორმაცია, მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას დაუყოვნებლივ განაახლოს ინფორმაცია გამყიდველთან სატელეფონო ზარის საშუალებით, შეტყობინების გაგზავნით მყისიერი მესინჯერების გამოყენებით (ხელმისაწვდომობის მიხედვით) ან გაგზავნით შეტყობინება გამყიდველის ელ. ფოსტაზე.
11.2.3. თუ საჭიროა მიწოდების მისამართის შეცვლა, მიწოდების დრო, მიწოდების ღირებულება შეიძლება გაიზარდოს მიტანის სერვისიდან მიღებული მონაცემების საფუძველზე.
11.2.4. მიწოდების პირობები (დრო, საქონლის მიღების მისამართი) განიხილება გამყიდველსა და მომხმარებელს შორის
11.2.5. საქონლის მიღებისას მომხმარებელმა, მიტანის სერვისის მოთხოვნით, თუ მიტანის სერვისი მომხმარებელს ელფოსტით უგზავნის სპეციალურ კოდს ან სხვა იდენტიფიკატორს, უნდა წარმოადგინოს მითითებული კოდი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, მიტანის სერვისს უფლება აქვს უარი თქვას მომხმარებლისთვის ტვირთის გაცემაზე. მომხმარებელი ვალდებულია არ გადასცეს ინფორმაცია მიღებული კოდის ან სხვა იდენტიფიკატორის შესახებ მესამე პირებს და შეინარჩუნოს ამ ინფორმაციის კონფიდენციალურობა.
11.2.6. მომხმარებელი ვალდებულია გადაიხადოს მიტანის სერვისის საფასური ამ შეთანხმების 11.3 ნაწილის შესაბამისად.
11.2.7. გამყიდველი არ არის პასუხისმგებელი ვალდებულებების შეუსრულებლობაზე ან არასათანადო შესრულებაზე, როგორც მიტანის სერვისის მიწოდების ნაწილი, შემდეგ შემთხვევებში:
11.2.8. მომხმარებლის (მის მიერ მითითებული მიმღების) არყოფნის შემთხვევაში შეკვეთის მიწოდების მისამართზე მომხმარებელთან (მიმღებთან) შეთანხმებულ ვადაში;
11.2.9. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი (მიმღები) ვერ დაუკავშირდა აპლიკაციის განთავსებისას მითითებული საკონტაქტო მონაცემების გამოყენებით, რათა განიხილონ შეკვეთის დეტალები და მიწოდების დრო;
11.2.10. თუ მომხმარებელმა არ შეასრულა საქონლის მისაღებად საჭირო სხვა მოქმედებები საქონლისა და მიწოდების გადახდის პროცედურისა და პირობების შესაბამისად.
11.3. შეკვეთის გადახდა
11.3.1. შეკვეთის გადახდა ხდება მომხმარებლის მიერ საბანკო გადარიცხვით მიტანის სერვისის მიერ საქონლის გადაცემის დროს.
11.3.2. საქონლისა და მიწოდების გადახდა ხდება 2გის ანგარიშზე, რომელიც, ხელშეკრულებით გათვალისწინებული გამყიდველის წინაშე მომხმარებლის ვალდებულების დასაფარად თანხების მიღების თვალსაზრისით, მოქმედებს შესაბამისი გამყიდველის სახელით, ავტორიზებული ოპერატორის მონაწილეობით გადახდების მისაღებად. ან ელექტრონული ფულის ოპერატორი და არის გადახდის მიმღები, როგორც გამყიდველის აგენტი.
11.3.3. 2გის არ არის გადახდის აგენტი გადახდების განხორციელებისას ფედერალური კანონის შესაბამისად, 06/03/2009 N 103-ფკ "გადახდის აგენტების მიერ განხორციელებული ფიზიკური პირებისგან გადახდების მიღების საქმიანობის შესახებ", ასევე ინფორმაციის აგრეგატორის მფლობელი. საქონელი (მომსახურება) რუსეთის ფედერაციის კანონის 1992 წლის 02/07 N 2300-1 „მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ“.
11.3.4. შეკვეთის გადახდისას ფულადი ქვითარი იგზავნება ხელშეკრულების რეგისტრაციისას მომხმარებლის მიერ მითითებულ ელექტრონულ მისამართზე.
11.4. პერსონალური მონაცემები
11.4.1. მომხმარებლის მიერ მოწოდებული პერსონალური ინფორმაციის დამუშავება ხორციელდება ამ წესების პირობებით, ასევე კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში (
http://law.2gis.ge/privacy) დადგენილი პირობებით.
11.4.2. 2გის ონლაინ სერვისების გამოყენებით ვებ-ბრაუზერის გამოყენებით, რომელიც იღებს მონაცემებს cookies -ფაილებიდან, თქვენ ეთანხმებით საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ cookies -ფაილების მონაცემების შეგროვებას და დამუშავებას კონფიდენციალურობის პოლიტიკით გათვალისწინებული მიზნებისთვის და მონაცემების საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ გადაცემას. cookies ებიდან მესამე მხარეებამდე გამოყენების პოლიტიკის 2გის cookies ების ჩამოთვლილ შემთხვევებში (
https://law.2gis.ge/privacy/cookie/).
11.5. გარანტიები და პასუხისმგებლობა
11.5.1. მომხმარებელი პასუხისმგებელია იმ ქმედებებზე, რომლებსაც ახორციელებს სერვისით სარგებლობასთან დაკავშირებით, საქართველოს რესპუბლიკის კანონმდებლობისა და ამ წესების პირობების შესაბამისად, მათ შორის პასუხისმგებლობა ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების ჯეროვნად შესრულებაზე და ა.შ.
11.5.2. მომხმარებელი პასუხისმგებელია გამყიდველის არჩევანზე და ხელშეკრულებიდან გამომდინარე შედეგებზე. ყველა ხელშეკრულება იდება უშუალოდ გამყიდველსა და მომხმარებელს შორის. 2გის არ არის მომხმარებლების მიერ სერვისზე მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დადებული სახელშეკრულებო ურთიერთობების მხარე, არ აკონტროლებს და არ არის პასუხისმგებელი ასეთ ტრანზაქციებზე. გამყიდველი და მომხმარებელი პასუხისმგებელნი არიან ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესრულებაზე, აგრეთვე საქართველოს რესპუბლიკის კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სხვა ვალდებულებებზე.
11.5.3. შეკვეთის განთავსებით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ ა) სრულად გაეცნო წინამდებარე ხელშეკრულების დებულებებს, ბ) სრულად გაიგოს ეს ხელშეკრულება, ასევე დადებული ხელშეკრულების საგანი და პირობები გ) მიაღწია საჭირო ასაკს, სრულად ესმის მნიშვნელობა. და მისი ქმედებების შედეგები გამყიდველთან დადებული ხელშეკრულების დადებასა და გაფორმებასთან დაკავშირებით.
11.5.4. მომხმარებელი გარანტიას აძლევს აპლიკაციაში მითითებული ინფორმაციის სიზუსტეს, რომელიც აუცილებელია ადგილზე მიტანის სერვისების უზრუნველსაყოფად, მათ შორის, შეუზღუდავად, მიწოდების მისამართი, ინფორმაცია მიმღების შესახებ და ა.შ.
11.5.5. მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ კანონმდებლობის დებულებები არ გამოიყენება 2გის-ზე. გამყიდველი ეკისრება პასუხისმგებლობას ხელშეკრულების შესრულებაზე, აგრეთვე მყიდველის უფლებების დაცვაზე, რომელიც დარღვეულია მყიდველისთვის არაადეკვატური ხარისხის საქონლის გადაცემის და შესაბამისი ხარისხის არასასურსათო საქონლის ანალოგიურად გაცვლის შედეგად. პროდუქტი.
11.5.6. 2გის არ არის პასუხისმგებელი მომხმარებლისთვის მიყენებულ შესაძლო ზარალზე სერვისის დარღვევის აღკვეთის ან თავიდან აცილების ღონისძიებების მიღებასთან დაკავშირებით, რომლებიც დაკავშირებულია მომხმარებლების წვდომის შეკვეთის პროდუქტებზე შეზღუდვასთან/დაბლოკვასთან.
11.5.7. 2გის იტოვებს უფლებას, თავისი შეხედულებისამებრ, შეწყვიტოს წვდომა მომხმარებლისთვის, რომელიც არაერთხელ აკეთებს დაუსაბუთებელ გაუქმებას და/ან უარს შეკვეთებზე და/ან არღვევს ამ შეთანხმებას. წვდომის აღდგენა ხორციელდება 2გის-ის შეხედულებისამებრ.
11.6. მომხმარებლის მიერ პროდუქტზე უარის თქმა, პროდუქტის გამყიდველისთვის დაბრუნება.
11.6.1. ხელშეკრულების 11.18 პუნქტის შესაბამისად ხელშეკრულების გაფორმების შემდეგ მომხმარებელს არ აქვს უფლება გააუქმოს აპლიკაცია.
11.6.2. მომხმარებელს უფლება აქვს უარი თქვას საქონლის მიღებაზე საქონლის მიღებამდე გამყიდველს აცნობოს უარის თქმის მიზეზის შესახებ. მომხმარებლის მიერ საქონლის მიღების შემდეგ, ყველა შემდგომი პრეტენზია საქონელთან დაკავშირებით უნდა გაეგზავნოს გამყიდველს და გადაწყდეს გამყიდველისა და მომხმარებლის მიერ 2გის-ის მონაწილეობის გარეშე.
11.6.3. მომხმარებელს უფლება აქვს მის მიერ შეძენილი პროდუქტი დააბრუნოს სათანადო ხარისხის გამყიდველს მისი მიღების დღიდან 7 (შვიდი) კალენდარული დღის განმავლობაში, წარდგენის საფუძველზე:
· საქონელი დაუზიანებელი ორიგინალური მწარმოებლის შეფუთვაში, ხელუხლებელი ქარხნული ეტიკეტებით, ეტიკეტებით, პრეზენტაციით და სამომხმარებლო თვისებებით. სათანადო ხარისხის საკვები პროდუქტები და მედიკამენტები სამედიცინო დანიშნულებით არ ექვემდებარება დაბრუნებას.
· საქონლის შეძენის ფაქტისა და პირობების დამადასტურებელი დოკუმენტი;
· განაცხადების დაბრუნება (გაგზავნილი გამყიდველისთვის);
· თუ შესაძლებელია, პროდუქტის საგარანტიო ბარათი.
ინფორმაცია სათანადო ხარისხის საქონლის დაბრუნების პროცედურისა და დროის შესახებ დამატებით მიეწოდება მომხმარებელს შეკვეთის განთავსების დროს სერვისში შესაბამისი შეტყობინების გაგზავნით.
11.6.4. არაადეკვატური ხარისხის საქონლის დაბრუნება ხორციელდება საქონლის გამყიდველის მისამართზე და სამუშაო საათების მიხედვით (ინფორმაცია დაბრუნების ადგილის შესახებ მოცემულია სალარო აპარატის ქვითრში).
11.6.5. თუ საქონელი გადაეცემა მყიდველს ხელშეკრულების პირობების დარღვევით საქონლის რაოდენობასთან, ასორტიმენტთან, ხარისხთან, სისრულესთან, შეფუთვასთან და (ან) შეფუთვასთან დაკავშირებით, მომხმარებელმა უნდა აცნობოს გამყიდველს ასეთი დარღვევების შესახებ არაუგვიანეს 20 დღისა. საქონლის მიღების შემდეგ, ასევე მიიტანეთ არაადეკვატური ხარისხის საქონელი გამყიდველთან იმ ადგილას, სადაც მიიღება არაადეკვატური ხარისხის საქონელი (ინფორმაცია მითითებულია ფულადი ქვითარში).
11.6.6. მომხმარებელს, რომელსაც გადაეცა არაადეკვატური ხარისხის საქონელი, უფლება აქვს მოითხოვოს, თავისი შეხედულებისამებრ, მოითხოვოს:
ა) საქონლის დეფექტების უფასო აღმოფხვრა ან მყიდველის ან მესამე პირის მიერ მათი გამოსწორების ხარჯების ანაზღაურება;
ბ) შესყიდვის ფასის პროპორციული შემცირება;
გ) ჩანაცვლება მსგავსი ბრენდის პროდუქციით (მოდელი, სტატია) ან სხვა ბრენდის იგივე პროდუქტით (მოდელი, სტატია) შესყიდვის ფასის შესაბამისი გადაანგარიშებით. უფრო მეტიც, ტექნიკურად რთულ და ძვირადღირებულ საქონელთან დაკავშირებით, მყიდველის ეს მოთხოვნები ექვემდებარება დაკმაყოფილებას მნიშვნელოვანი ხარვეზების აღმოჩენის შემთხვევაში.
11.6.7. მომხმარებელს უფლება აქვს დაუბრუნოს გამყიდველს ტექნიკურად რთული საქონელი (მაგალითად, კომპიუტერები ან საყოფაცხოვრებო ტექნიკა) არაადეკვატური ხარისხის შეძენის დღიდან 15 კალენდარული დღის განმავლობაში, ასევე ამ პერიოდის შემდეგ, თუ:
· პროდუქტს აქვს მნიშვნელოვანი ნაკლი;
· გამყიდველმა დაარღვია ხარვეზების აღმოფხვრის ვადები („მომხმარებელთა უფლებების დაცვის შესახებ“ კანონის მე-20 მუხლით დადგენილი);
· დეფექტების აღმოფხვრის აუცილებლობის გამო, საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში პროდუქტის გამოყენება შეუძლებელია ჯამურად 30 დღეზე მეტი ხნის განმავლობაში.
11.6.8. 2გის არ ანაზღაურებს მომხმარებელს ზარალს, რომელიც დაკავშირებულია გამყიდველის მიერ დაბალი ხარისხის პროდუქციის გაყიდვასთან, ასევე არ უხდის მომხმარებელს ჯარიმებს გამყიდველის მიერ ვალდებულებების დაგვიანებით შესრულებისთვის.
11.6.9. თუ მომხმარებელი უარს იტყვის პროდუქტის მიღებაზე მისი არაადეკვატური ხარისხის გამო, მიტანის სერვისის ღირებულებას მომხმარებელი არ იხდის.
11.6.10. თუ მომხმარებელი უარს იტყვის საქონლის მიღებაზე საქონლის ხარისხთან დაკავშირებული მიზეზების გამო და ასევე არ დაუკავშირდება გამყიდველს/მიტანის სერვისს, მომხმარებელი, გამყიდველის მოთხოვნით, ვალდებულია გადაიხადოს მიტანის სერვისი.
11.6.11. თუ მომხმარებელი უარს იტყვის საქონლის მიღებაზე მიტანის დროს საქონლის დაზიანების გამო, მიტანის სერვისის ღირებულებას მომხმარებელი არ იხდის. ამ შემთხვევაში, 2გის-ის პასუხისმგებლობა გამყიდველის/მომხმარებლის წინაშე შემოიფარგლება მიწოდების ღირებულებით.
11.6.12. საქონლის ნაწილის შეძენაზე უარის თქმა შეუძლებელია, შესაძლებელია მხოლოდ მთლიანად შეკვეთაზე უარის თქმა.
11.6.13. თუ მომხმარებელი უარს იტყვის საქონლის მიღებაზე, მომხმარებელი ადგენს გადაზიდვაზე უარის თქმის აქტს უფასო ფორმით, რომელიც მიუთითებს უარის მიზეზზე.
11.6.14. საქონლის დასაბრუნებლად გადაცემისას მომხმარებელი გარანტიას იძლევა, რომ გადაზიდვა არ შეიცავს ტრანსპორტირებისთვის აკრძალულ ნივთებსა და ნივთიერებებს რუსეთის ფედერაციის პრეზიდენტის 1992 წლის 22 თებერვლის N 179 ბრძანებულების შესაბამისად "პროდუქტების (სამუშაოს, მომსახურების) ტიპების შესახებ. და წარმოების ნარჩენები, რომელთა უფასო რეალიზაცია აკრძალულია“.