მოთხოვნები საინფორმაციო მასალების მიმართ
1. ზოგადი მოთხოვნები მომხმარებლის კონტენტისთვის
2გის სერვისების გამოყენების შესახებ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ შემთხვევებში (http://law.2gis.ge/rules), მომხმარებელს ეძლევა შესაძლებლობა განათავსოს (მათ შორის მაუწყებლობა გარე წყაროებიდან), დაარედაქტიროს და წაშალოს სურათები, ტექსტი, აუდიო და ვიდეო მასალები, ისევე როგორც საავტორო და (ან) მონათესავე უფლებების სხვა ობიექტები (კონტენტი), შემდეგი შინაარსის ჩათვლით:
ბუკლეტები — იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) პროფილის გვერდი, რომლის შესახებაც განთავსებულია ინფორმაცია გარკვეული ტერიტორიის ორგანიზაციების დირექტორიაში, სადაც განთავსებულია ინფორმაცია ორგანიზაციის მიერ წარმოებული ან გაყიდული საქონლის, მისთვის გაწეული მომსახურების ან შესრულებული სამუშაოს შესახებ. საიტი იმ მიზნით, რომ აცნობოს საიტის მომხმარებლებს გაყიდული საქონლისა და სამუშაოს, სერვისების შესახებ..
სურათები — ორგანიზაციების სურათები და ობიექტების სურათები.
ორგანიზაციების სურათები — ფოტომასალა, რომელიც ნათლად არის დაკავშირებული იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) საქმიანობასთან, რომლის შესახებ ინფორმაცია შეიცავს ორგანიზაციების დირექტორიაში, დაკავშირებულია ორგანიზაციის პროფილთან, რომელიც ხელმისაწვდომია ორგანიზაციების დირექტორიაში და გამოქვეყნებულია მომხმარებლის მიერ ინფორმირების მიზნით. სხვა მომხმარებლები ორგანიზაციისა და მის მიერ განხორციელებული საქმიანობის შესახებ.
ობიექტების სურათები — ფოტოგრაფიული პროცესის შედეგად მიღებული ბუნებრივი ობიექტის (ტბა, მდინარე და ა.შ.) გამოსახულება ან/და ადამიანის საქმიანობის შედეგად მიღებული ობიექტი: შენობა, სტრუქტურა, პარკები, სკვერები, ქუჩები, სხვა ობიექტები; ინფორმაცია, რომლის შესახებაც შეიცავს 2გის პროდუქტებს. ობიექტების ფოტოები უნდა ასახავდეს ბუნებრივ ობიექტზე ან საგნის ზოგად შთაბეჭდილებას, რომელიც ადამიანის აქტივობის შედეგია და ხელს უწყობს ტერიტორიის ნავიგაციას.
ვიდეოჩანაწერები — ორგანიზაციების ვიდეოები, ობიექტების ვიდეოები და სხვა ვიდეოები.
ორგანიზაციების ვიდეოჩანაწერები — ვიდეოჩანაწერები, რომლებიც ნათლად არის დაკავშირებული იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) საქმიანობასთან, რომლის შესახებ ინფორმაცია შეიცავს ორგანიზაციების დირექტორიაში, მიბმულია ორგანიზაციის პროფილთან, რომელიც ხელმისაწვდომია ორგანიზაციების დირექტორიაში და გამოქვეყნებულია მომხმარებლის მიერ სხვა მომხმარებლების ინფორმირების მიზანი ორგანიზაციისა და მის მიერ განხორციელებული საქმიანობის შესახებ.
ობიექტების ვიდეოჩანაწერები — ვიდეოგადაღების პროცესის შედეგად მიღებული ბუნებრივი ობიექტის (ტბა, მდინარე და ა.შ.) ან/და ადამიანის საქმიანობის შედეგად მიღებული ობიექტის ვიდეოჩანაწერი: შენობა, სტრუქტურა, პარკები, სკვერები, ქუჩები, სხვა ობიექტები, ინფორმაცია, რომლის შესახებაც. შეიცავს 2გის პროდუქტებს. ობიექტების ვიდეოჩანაწერები უნდა ასახავდეს ზოგად შთაბეჭდილებას ბუნებრივ ობიექტზე ან ობიექტზე, რომელიც ადამიანის საქმიანობის შედეგია და ხელს უწყობს ტერიტორიის ნავიგაციას.
კომენტარები — ფოტოს ან ვიდეოს ახსნა, რომელიც განთავსებულია მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომ სპეციალურ ველში ფოტოს ან ვიდეოს ატვირთვისას.
გამოხმაურებები — მომხმარებელთა განცხადებები იურიდიულ პირებთან / ინდივიდუალურ მეწარმეებთან (ორგანიზაციებთან) თანამშრომლობის შედეგად მომხმარებელთა გამოცდილების შესახებ, რომლის შესახებ ინფორმაცია შეიცავს ორგანიზაციების დირექტორიაში, რომელიც დაკავშირებულია ორგანიზაციის პროფილთან, რომელიც ხელმისაწვდომია ორგანიზაციების დირექტორიაში და გამოქვეყნებულია მომხმარებლის მიერ მომხმარებლის ინფორმირების მიზანი გაყიდული საქონლის, სამუშაოების, მომსახურების შესახებ.
მომხმარებლის კონტენტი უნდა შეესაბამებოდეს ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ მოთხოვნებს 2გის სერვისებით სარგებლობის შესახებ, განთავსებული ან/და ხელმისაწვდომი ინტერნეტში მისამართზე: http://law.2gis.ge/rules, ასევე დადგენილ მოთხოვნებს. ეს მოთხოვნები.
2. მოთხოვნები მომხმარებლის მიერ გამოქვეყნებული ფოტოებსა და კომენტარებზე
2.1. ფოტოები და (ან) ვიდეო ჩანაწერები უშუალოდ უნდა იყოს დაკავშირებული ორგანიზაციასთან: შეიცავდეს მომსახურების მიწოდების/სამუშაოს შესრულების პროცესის სურათს, საქონლის გაყიდვის პროცესს (მაგალითად, საქონლის თაროების გამოსახულებები, საქონლის ჯგუფები, ფანჯრის ჩვენებები) აჩვენეთ შენობის ინტერიერი ან ექსტერიერი, რომელშიც არის აქტივობა. ფოტოები და/ან ვიდეოები, რომლებიც ემატება რუკას ან ნავიგატორის ობიექტს, ნათლად უნდა ასახავდეს არჩეულ ობიექტს.
2.2. აკრძალულია საიტზე ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომლებიც შეიცავს ტექსტურ და გრაფიკულ ელემენტებს, რომლებიც ართულებენ ყურებას (გამონაკლისი: საზოგადოებრივი კვების ობიექტების ფასების სია და მენიუ);
2.3. აკრძალულია გრაფიკული რედაქტორისა და ნერვული ქსელების გამოყენებით შექმნილი სურათების განთავსება (გამონაკლისი: ახალი შენობების რენდერირება, აგრეთვე იმ ორგანიზაციების მუშაობის მაგალითები, რომელთა ძირითადი საქმიანობაა გრაფიკული გამოსახულების და სამგანზომილებიანი მოდელების შექმნა);
2.4. აკრძალულია ეკრანის ანაბეჭდების, ასევე ფოტოების და/ან ვიდეოების დამატებული კადრების გამოქვეყნება.
2.5. აკრძალულია მომხმარებლის ან/და მისი პარტნიორების მიერ განხორციელებული აქციების, წახალისების და სარეკლამო ინფორმაციის შემცველი ფოტოების და (ან) ვიდეოების განთავსება;
2.6. აკრძალულია შეგნებულად ცრუ ან შეცდომაში შემყვანი ინფორმაციის შემცველი ფოტოების და (ან) ვიდეოების გამოქვეყნება;
2.7. აკრძალულია საქართველოს რესპუბლიკის მოქმედი კანონმდებლობის დარღვევის შესახებ ინფორმაციის შემცველი ფოტოების და (ან) ვიდეოების განთავსება;
2.8. აკრძალულია ინტერნეტში რესურსების ბმულების შემცველი ფოტოების და (ან) ვიდეოების განთავსება, რომელთა შინაარსი ეწინააღმდეგება საქართველოს რესპუბლიკის მოქმედ კანონმდებლობას;
2.9. აკრძალულია პორნოგრაფიული, შეურაცხმყოფელი, შემაშინებელი ინფორმაციის შემცველი ფოტოების და (ან) ვიდეოების გამოქვეყნება, აგრეთვე ინფორმაციის გამოქვეყნება, რომელიც იწვევს ზიზღს ან/და ძალადობას უწყობს ხელს;
2.10. აკრძალულია ფოტოების და (ან) ვიდეოების განთავსება, რომლებიც შეიცავს იარაღის და/ან იარაღის ფორმის პროდუქციის სურათებს. გამონაკლისი - ფოტოები და (ან) ვიდეოები, რომლებიც შეიცავს პეინთბოლის სათამაშო აღჭურვილობის სურათებს, ლაზერულ ტეგს, აირსოფტს და ა.შ. თუმცა, ფოტოები და (ან) ვიდეოები, რომლებიც ასახავს ამ თამაშების მცირე მონაწილეებს ან მონაწილეებს სპეციალური აღჭურვილობის გარეშე, აკრძალულია;
2.11. აკრძალულია შიშველი ან ნახევრად შიშველი ადამიანების გამოსახულების შემცველი ფოტოებისა და (ან) ვიდეოების განთავსება და ეროტიკული საქონლის დემონსტრირება;
2.12. აკრძალულია ფოტოების და (ან) ვიდეოების გამოქვეყნება, რომლებიც ამჟღავნებს პერსონალურ მონაცემებს და სხვა კონფიდენციალურ ინფორმაციას მესამე მხარის შესახებ, თუ არ არსებობს ამ პირების წერილობითი თანხმობა ფოტოების და (ან) ვიდეოების გამოქვეყნებაზე;
2.13. თუ მიღებულია დასაბუთებული საჩივარი (მათ შორის, სასაქონლო ნიშანზე უფლებების დარღვევასთან ან ინდივიდუალიზაციის სხვა საშუალებებთან დაკავშირებით) ფოტოსა და (ან) ვიდეოს შესახებ საავტორო უფლებების მფლობელისგან ან საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ უფლებამოსილი პირისგან, ფოტოსურათი და (ან ) ვიდეო წაიშლება.
2.14. ფოტოები უნდა იყოს კარგი ხარისხის და აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს: პროპორციები არ უნდა აღემატებოდეს 1:5-ს არცერთ მხარეს; მინიმალური სიგრძე ან სიმაღლე - 600 px, მაქსიმალური - 7000 px; გაფართოება - jpeg ან png; ფაილის ზომა - არაუმეტეს 10 მბ. ბუნდოვანი, არასწორად შემობრუნებული, ზედმეტად ბნელი ან ზედმეტად გამოჩენილი ფოტოების გამოქვეყნება დაუშვებელია.
2.15. ვიდეო ჩანაწერები უნდა იყოს კარგი ხარისხის და აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს: ფორმატები - mp4, mov და HEVC (iOS-ისთვის); ხანგრძლივობა - 5 წამიდან 1 წუთამდე; ფაილის ზომა - 1 მბ-დან 1 გბ-მდე; მხარდაჭერილი გარჩევადობა: 4K-მდე. ორივე ვერტიკალური და ჰორიზონტალური ვიდეო მხარდაჭერილია. შესამჩნევი არტეფაქტების, დაბალი გარჩევადობის, მნიშვნელოვანი დამახინჯების ან არასწორი ორიენტაციის მქონე ვიდეოები დაუშვებელია.
3. გამოხმაურებების გამოქვეყნების მოთხოვნები:
3.1. გამოხმაურებები უნდა შეიცავდეს მომხმარებლის პირად მომხმარებელთა გამოცდილებას (საქონლის და/ან მომსახურების შეძენის გამოცდილება, ადგილის მონახულების გამოცდილება).
შემდეგი არ განიხილება მომხმარებლის გამოცდილება:
  • • ორგანიზაციის წარმომადგენლის უარი საქონელზე ან მომსახურებაზე (მაგალითად, ბანკის ან ლომბარდის უარი კრედიტის/სესხის გაცემაზე, კლინიკის უარი თქვენს სახლში ექიმის გაგზავნაზე, უარი შესაბამისი საქონლის გაყიდვაზე წარდგენის გარეშე. პასპორტი, აგრეთვე ნებისმიერი სხვა უარი საქართველოს რესპუბლიკის კანონმდებლობის მოთხოვნათა ან სხვა მიზეზით);
  • • შემთხვევები, როდესაც ორგანიზაცია ფიზიკურად იყო დაკეტილი და არ ემსახურებოდა ვიზიტორებს (თუნდაც სამუშაო საათებში);
  • • კლიენტის უარი ყიდვაზე საკუთარი გადაწყვეტილებით (ფასები ძალიან მაღალია, ასორტიმენტი არ არის დამაკმაყოფილებელი, არ არსებობს ყიდვის სურვილი);
  • • სიტუაციის აღწერა მეგობრების, ნაცნობების ან მესამე მხარის სიტყვებიდან;
  • • პუბლიკაციების, სარეკლამო მასალების, რეკლამის, საქონლისა თუ მომსახურების ასორტიმენტის, ორგანიზაციის საფასო პოლიტიკის და ა.შ. საფუძველზე გაკეთებული დასკვნები ორგანიზაციის მუშაობის შესახებ;
  • ადგილთან ირიბად დაკავშირებული ტექსტები (მაგალითად, „ჩვენი პირველი პაემანი აქ იყო“, „არ მომწონს მათი სარეკლამო პოლიტიკა“, „მთელი ეს სტილი ზედმეტად აგრესიულია, ერთგვარი გამანადგურებელია“, „არ გირჩევდი. ყიდულობს მათგან, ვინც თავს უფლებას აძლევს ასეთ ლოზუნგებს“).
3.2. აკრძალულია საქართველოს რესპუბლიკის მოქმედი კანონმდებლობის დარღვევის შესახებ ნებისმიერი მასალის გამოქვეყნება.
3.3. აკრძალულია თვითრეკლამირება: მიმოხილვების გამოქვეყნება კონკრეტული ორგანიზაციის ინტერესების ხელშეწყობის ან მხარდაჭერის მიზნით, სარეკლამო ბმულების მითითებით, აგრეთვე განლაგების და სხვა რეკლამის გამოქვეყნება. აკრძალულია მიმოხილვების გამოქვეყნება შვილობილი კომპანიების წარმომადგენლებისთვის: სარეკლამო, PR და მარკეტინგის სააგენტოები, რეკლამის მენეჯერები, ანგარიშების მენეჯერები და ა.
3.4. აკრძალულია უარყოფითი მიმოხილვების გამოქვეყნება იმ კომპანიის კონკურენტების შესახებ, რომელშიც მომხმარებელი მუშაობს, ასევე რეიტინგის მიზანმიმართული შემცირება (სხვადასხვა ანგარიშებიდან უარყოფითი რეიტინგების მასობრივი გამოქვეყნება ერთი მომხმარებლის/მომხმარებელთა ჯგუფის შეთქმულებაში).
3.5. მომხმარებლებს ეკრძალებათ გამოაქვეყნონ მიმოხილვები იმ კომპანიების შესახებ, რომლებშიც მუშაობენ.
3.6. აკრძალულია მრავალი ანგარიშის გამოყენება ერთი და იგივე ადგილების მიმოხილვების გამოსაქვეყნებლად. აკრძალულია კომპანიის რეიტინგების შედეგებით მანიპულირება.
3.7. მიმოხილვაში აკრძალულია კონკურენტი კომპანიის სახელის მითითება. ამავდროულად, თქვენ შეგიძლიათ შეადაროთ საქონლისა და მომსახურების ხარისხი, ფასები და მომხმარებელთა გამოცდილების სხვა კომპონენტები იმავე პროფილის კომპანიებთან ქალაქში ან რეგიონში, მათ პირდაპირ დასახელების გარეშე.
3.8. თუ შეუძლებელია საქმის იდენტიფიცირება განხილვის ტექსტიდან და განხილვა არ შეიცავს კომპანიასთან კონტაქტის დეტალებს თარიღის, კონტაქტის დროისა და სიტუაციის შესახებ ინფორმაციის კომბინაციის სახით (საქონლის/მომსახურების შემადგენლობა). ან შეკვეთის ნომერი, კონტრაქტი, ჩეკი, რომელიც ავტორის იდენტიფიცირების საშუალებას იძლევა), მაშინ კომპანიის წარმომადგენელს ოფიციალური პასუხის მიმომხილველში უფლება აქვს მოსთხოვოს ავტორისგან დამაზუსტებელი ინფორმაცია, რათა დაადგინოს მიმოხილვაში აღწერილი შემთხვევა და მიიღოს ზომები მისი აღმოსაფხვრელად. მიზეზები, კერძოდ:
  • კომპანიაში მიმართვის თარიღი და დრო;
  • ტელეფონის ნომრის ბოლო ოთხი ციფრი;
  • შეკვეთის ან ხელშეკრულების ნომერი;
  • მოითხოვოს უფრო დეტალურად აღწეროთ კომპანიასთან დაკავშირების დეტალები, რაც საშუალებას მოგცემთ დაადგინოთ კლიენტი;
  • სხვა მონაცემები, რომლებიც დაეხმარებიან კომპანიას გაიგოს, თუ რომელ შემთხვევაზეა საუბარი.
მიმოხილვის ავტორმა უნდა უპასუხოს კომპანიის შეკითხვას მიმოხილვის შესახებ კომენტარით 4 კალენდარული დღის განმავლობაში ან შეცვალოს მიმოხილვა და დაეხმაროს კომპანიას მიმოხილვაში აღწერილი შემთხვევის იდენტიფიცირებაში (მაგალითად, დაურთოს ქვითრის ფოტო). თუ ავტორს არ შეუძლია მიაწოდოს კომპანიის მიერ მოთხოვნილი ინფორმაცია, მაშინ აუცილებელია მიუთითოს სერვისის მიღების თვე ან სავარაუდო თარიღი, ასევე აღწეროს მოთხოვნის დეტალები, რომლებიც საშუალებას იძლევა განიხილოს აღწერილი საქმის იდენტიფიცირება, თუ ისინი არ არის აღწერილი მიმოხილვაში.
თუ 4 კალენდარული დღის განმავლობაში მიმოხილვის ავტორი არ უპასუხებს კომპანიის ოფიციალურ მოთხოვნას კომენტარებში ან რედაქტირებულ მიმოხილვაში, მაშინ კომპანიის წარმომადგენლის მიერ პირადი ანგარიშის მეშვეობით გაგზავნილი საჩივრის მოდერაციის შემდეგ, განხილვა იღებს სტატუსს ” დაუდასტურებელი“ და აღარ არის გათვალისწინებული კომპანიის რეიტინგში. ავტორს შეუძლია აღადგინოს მიმოხილვა აპლიკაციის საშუალებით მხოლოდ კომპანიის ოფიციალურ კომენტარზე დამაზუსტებელ პასუხთან ერთად.
წესი არ ვრცელდება იმ შემთხვევებზე, როდესაც:

• კომპანია გვთავაზობს პასუხის სხვა არხს (პირად შეტყობინებებში ჩაწერა, ელფოსტა, ტელეფონით დაკავშირება და ა.შ.), ვინაიდან ამ შემთხვევაში კომუნიკაცია ხდება საჯარო დიალოგის მიღმა;
• კომპანია სთხოვს ავტორს მიუთითოს მისი პირადი საკონტაქტო ინფორმაცია (ტელეფონის ნომერი, ფოსტის მისამართი და სხვა მონაცემები), ასეთ შემთხვევაში ავტორს უფლება აქვს არ დაუკავშირდეს მას;
• მიმოხილვის გამოქვეყნებიდან 1 წელზე მეტი გავიდა;
• მიმოხილვა დასტურდება სბერბანკ-ის მეშვეობით გადახდით (ასეთი მიმოხილვები აღნიშნულია შესაბამისად).
3.9. ნებადართულია მიმოხილვები, რომლებიც აღწერს მომხმარებელთა მომსახურების მიღების გამოცდილებას მაშინაც კი, თუ კლიენტმა არ იყიდა სერვისი კომპანიისგან: კონსულტაცია გამყიდველთან მაღაზიაში, შეკვეთის განთავსება რესტორანში (მაშინაც კი, თუ პროდუქტი, მომსახურება ან კერძი არ არის შეძენილი. შედეგად). გამონაკლისს წარმოადგენს 3.1 პუნქტში ჩამოთვლილი შემთხვევები (მაგალითად, კომპანიის წარმომადგენლის უარი საქონელზე ან მომსახურებაზე ტექნიკური ან სხვა შესაძლებლობების არარსებობის გამო, აგრეთვე სიტუაციები, როდესაც კომპანია რაიმე მიზეზით არ მუშაობს სამუშაო საათებში). .
3.10. ნებადართულია მიმოხილვების დატოვება, რომლებიც აღწერს 14 წლამდე ასაკის ბავშვების, მოხუცების, ასევე შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ახლობლების მომხმარებელთა გამოცდილებას - მათ, ვინც თავად ვერ დაწერს მიმოხილვას, იმ პირობით, რომ მომხმარებელი, რომელიც ტოვებს მიმოხილვას, თავად იყო მოვლენების მონაწილე. აღწერილია მიმოხილვაში.
3.11. აკრძალულია ზედიზედ რამდენიმე იდენტური მიმოხილვის გამოქვეყნება ერთი ორგანიზაციის შესახებ ან იდენტური მიმოხილვის (დუბლიკატების) გამოქვეყნება ერთი ორგანიზაციის ყველა ფილიალის ან სხვადასხვა ორგანიზაციის შესახებ.
3.12. თქვენ აკრძალული გაქვთ მიმოხილვების გამოქვეყნება სხვისი მიმოხილვების საპასუხოდ.
3.13. აკრძალულია მიმოხილვის ტექსტის სტილიზაცია სხვა ლიტერატურულ ჟანრს ან ჟანრს (ლექსი, პიესა, ზღაპარი, იგავი), რაც გაართულებს წარმოდგენილის არსის აღქმას.
3.14. აკრძალულია მართლწერისა და პუნქტუაციის საყოველთაოდ მიღებული წესების განზრახ დარღვევა, დიდი და პატარა ასოების ალტერნატივა, მიმოხილვების გამოქვეყნება დიდი ასოებით ტექსტის უპირატესობით („capslock“) ან მიმოხილვის ტექსტის მინიმალურ დასაშვებ სიგრძემდე გაჭიმვის მცდელობა დამატებითი გამოყენებით. სიმბოლოები, როგორიცაა განმეორებითი ფრჩხილები ან ელიფსები.
3.15. აკრძალულია მიმოხილვების დაწერა მოვლენებზე, რომლებიც მოხდა მიმოხილვის დაწერის თარიღამდე 3 წელზე მეტი ხნის წინ.
3.16. აკრძალულია ორგანიზაციის, როგორც დამსაქმებლის (რეალური ან პოტენციური) შეფასება ან გასაუბრების შედეგების მიხედვით ორგანიზაციის შეფასება.
3.17. აკრძალულია მიმოხილვაში ფოტოების ან/და ვიდეოების გამოქვეყნება, რომლებიც უშუალოდ არ არის დაკავშირებული მომხმარებლის გამოცდილებასთან და არ ასახავს ორგანიზაციის მუშაობას ან სამუშაოს ხარისხს ან მისგან შეძენილ საქონელს. გულები, სმაილიკები, ემოციების ამსახველი სურათები, ცხოველები და ცისარტყელა არ შეიძლება გამოყენებულ იქნას მიმოხილვის ილუსტრაციად.
3.18. ნებადართულია მიმოხილვაში გამოქვეყნება სხვა ავტორების მიერ გადაღებული, მაგრამ კომპანიის მუშაობასთან დაკავშირებული ფოტოების (პროდუქტები, ინტერიერი, ვიტრინები, კერძები).
3.19. თუ ფოტო ან/და ვიდეოს შესახებ დასაბუთებული საჩივარი მიიღება საავტორო უფლებების მფლობელისგან ან საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ უფლებამოსილი პირისგან, ფოტო და/ან ვიდეო წაიშლება.
3.20. მიმოხილვების კომენტარებში აკრძალულია უაზრო შეტყობინებები (წყალდიდობა), გამეორება, შეურაცხყოფა, გინება და სპამი. აკრძალულია კომენტარების გამოყენება მიმოხილვის ტექსტების განსათავსებლად, რომლებიც არღვევს გამოქვეყნების წესებს, ან კომპანიის თანამშრომლების ან მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების განსათავსებლად.
3.21. მიმოხილვებში, ფოტოებში, ვიდეოებსა და კომენტარებში მიმოხილვებზე და ორგანიზაციების ოფიციალურ პასუხებში, აკრძალულია ადამიანების ნებისმიერი ემოციური უარყოფითი მახასიათებელი - თანამშრომლები, ორგანიზაციების კლიენტები და სერვისის სხვა მომხმარებლები. კერძოდ, აღწერილი ადამიანების ეროვნების, რელიგიის, პოლიტიკური შეხედულებებისა და გონებრივი შესაძლებლობების დონის შეურაცხყოფა დაუშვებელია.
3.22. აკრძალულია უცენზურო ენა, ლანძღვა-გინება და მათგან წარმოებული ნებისმიერი წარმოშობა. ასევე დარღვევაა ნაწილობრივ დაფარული ხალიჩის გამოყენება.
3.23. უარყოფითი განცხადებები კონკრეტული ორგანიზაციის საქმიანობასთან, მის პროდუქტებთან ან სერვისებთან დაკავშირებით დაშვებულია პირადობის გარეშე.
3.24. კომპანიის ვებსაიტის/აპლიკაციის მუშაობის შეფასება, როგორც მომხმარებლის გამოცდილება, შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კომპანიის სერვისი მხოლოდ ამ გზით არის მოწოდებული (ონლაინ მაღაზიები, ტაქსის შეკვეთის სერვისი, ადგილზე მიტანის სერვისი) და მომხმარებელმა გააკეთა შეკვეთა.
შეუძლებელია მომსახურების მიწოდების ტრადიციული მეთოდების მქონე კომპანიებისთვის ვებსაიტების და აპლიკაციების არსებობა/არყოფნა/სიჩქარის შეფასება.
3.25. აკრძალულია სატელეფონო ხაზის დაკავების შეფასება ნებისმიერ ორგანიზაციაში, გარდა ორგანიზაციებისა კატეგორიებიდან: საკვების/საყოფაცხოვრებო ნივთების მიწოდება, მზა კერძების მიწოდება, ყვავილების მიწოდება, სასმელი წყალი, ტაქსის შეკვეთა, ინტერნეტ პროვაიდერები, ფიჭური ოპერატორები, დისპეტჩერიზაცია. მომსახურება.
3.26. სატელეფონო საუბრის შეფასება დასაშვებია, თუ კომპანიის თანამშრომელმა ტელეფონით მიიღო რჩევა კომპანიის მომსახურების ან საქონლის მიღებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე. სატელეფონო საუბარზე გამოხმაურება დასაშვებია, თუ შეფასდება კონსულტაციის ხარისხი.
3.27. მიმოხილვაში აკრძალულია პასპორტების, სამედიცინო ჩანაწერებიდან ინფორმაციის და ორგანიზაციის კლიენტის სხვა პირადი მონაცემების სკანირების გამოქვეყნება.
3.28. მიმოხილვაში ნებადართულია საზოგადოებისთვის ხელმისაწვდომი ინფორმაციის წყაროებიდან მიღებული კომპანიის წარმომადგენლების სრული სახელების გამოქვეყნება. თუ დადგინდა, რომ კომპანიის წარმომადგენლების სახელები განთავსებულია მიმოხილვაში, კომენტარებში ან პასუხებში, რომლებიც განთავსებულია პერსონალური მონაცემების სუბიექტის თანხმობის გარეშე, გამოქვეყნებული შინაარსი მოწმდება პერსონალური მონაცემების სუბიექტის წერილობითი განცხადების საფუძველზე, რომლის მონაცემებიც გამოქვეყნდა. თანხმობის გარეშე. აპლიკაციას სჭირდება თქვენი სრული სახელი, მობილური ტელეფონის ნომერი და ელექტრონული ფოსტის მისამართი (ან საფოსტო მისამართი). ზოგიერთ შემთხვევაში, ეს კონტაქტები შეიძლება საჭირო გახდეს განმცხადებლის ვინაობის დასადასტურებლად. პერსონალური მონაცემების დაბლოკვა/განადგურება დამოკიდებულია წერილობითი განცხადების განხილვის შედეგზე.
განაცხადის ჩამოტვირთვა შეგიძლიათ აქ;
3.29. მიმოხილვა შეიძლება მოიცავდეს თქვენს მიერ შეძენილი პროდუქტის გამოყენების შედეგებს ან სერვისის მიღების შედეგად განხორციელებულ ცვლილებებს, ფოტოებს და/ან ვიდეოჩანაწერებს. მაგალითად: თქვენს მიერ შესრულებული ნახატის ფოტო და/ან ჩანაწერი შეძენილი აკვარელის საღებავების ხარისხის შესახებ კომენტარით; თქვენი საკუთარი ფოტო (სელფი) და/ან ვიდეო ჩანაწერი, თუ ფოტო ასახავს სერვისის ან პროდუქტის ხარისხს, რომელიც შეიძლება შეფასდეს მხოლოდ ადამიანზე (თმის ვარცხნილობა, მაკიაჟი, ტანსაცმელი უხდება); შინაური ცხოველის ფოტო ან/და ვიდეო ჩანაწერი, თუ იგი ასახავს ცხოველების მომსახურების მიმწოდებელი ორგანიზაციის (ვეტერინარული კლინიკები, ცხოველთა თმის სალონები და ა.შ.) მუშაობის შედეგებს.
3.30. აკრძალულია სერვისის, როგორც არხის გამოყენება მომხმარებლის ან ორგანიზაციის წარმომადგენლის საიტზე ტრაფიკის მოსაზიდად: აკრძალულია პირადი ბლოგების, ვებსაიტების, არხების ბმულების მიწოდება.
3.31. ნებადართულია ბმულების მიწოდება საინფორმაციო რესურსებზე (მედია, ფორუმები) და ორგანიზაციების ვებსაიტებზე, თუ მომხმარებელი არ მუშაობს ამ ორგანიზაციისთვის.
3.32. განხილვისას, ორგანიზაციის მომსახურების სავალდებულო შეფასებასთან ერთად, ნებადართულია: გაარკვიოს ინფორმაცია ორგანიზაციასთან თქვენი მდგომარეობის შესახებ (იყო მონაწილე მოვლენებში) ან კონსტრუქციული კითხვები/წინადადებები ორგანიზაციის მუშაობასთან დაკავშირებით. აკრძალულია ორგანიზაციის მიერ მიღებული გადაწყვეტილებების გამოწვევა, კრიტიკა და შეფასება სხვა ადამიანების საქმეებთან დაკავშირებით, რომლებთანაც მომხმარებელს არანაირი კავშირი არ ჰქონია.
3.33. ჩვენ გვაქვს უფლება მოვითხოვოთ მომხმარებლისგან დადასტურება ნებისმიერი მიმოხილვის შესახებ, რომლის წარმოშობის შესახებაც გვაქვს ეჭვი. დადასტურება შეიძლება იყოს შეკვეთის ნომერი, კონტაქტის თარიღი და დრო, კომპანიასთან დაკავშირების დეტალები – ყველაფერი, რაც მიუთითებს სერვისის მიღების ან პროდუქტის შეძენის დეტალებზე.
3.34. აკრძალულია მიმოხილვების გამოქვეყნება, რომელიც გამოხატავს აშკარა უპატივცემულობას საზოგადოების, სახელმწიფოს, გერბის, ჰიმნის, დროშის, რუსეთის ფედერაციის კონსტიტუციისა და სამთავრობო ორგანოების მიმართ.
4. მოთხოვნები მომხმარებლის მიერ მოწოდებულ კონტენტზე
4.1. ამ განყოფილების მიზნებისთვის:
მომხმარებლები არიან იურიდიული პირები ან ინდივიდუალური მეწარმეები, რომლებიც უზრუნველყოფენ ლიცენზიის საფუძველზე:
— საინფორმაციო და სატელეკომუნიკაციო ქსელ „ინტერნეტზე“ და/ან წვდომის უზრუნველყოფის საკომუნიკაციო მომსახურება
— საკომუნიკაციო მომსახურება საკაბელო და (ან) მიწისზედა სატელევიზიო მაუწყებლობის ან/და მიზნებისათვის
- საკომუნიკაციო მომსახურება 3G/4G ტექნოლოგიის გამოყენებით,
და შედის 2გის პროგრამული პროდუქტების ორგანიზაციების დირექტორიაში სათაურით: „ინტერნეტ პროვაიდერები“.
შინაარსი - საინფორმაციო მასალები, მათ შორის ტექსტი, გრაფიკა და სხვა მასალები, რომლებიც შეიცავს მონაცემებს იმ ტერიტორიის შესახებ, სადაც მომხმარებლები უზრუნველყოფენ გარკვეულ მომსახურებას, კერძოდ, შენობების შესახებ, რომლებიც მდებარეობს მომხმარებლების საკომუნიკაციო ქსელების დაფარვის ზონაში.
4.2. ამ მოთხოვნებში მითითებული ელ.ფოსტის გამოყენებით მომხმარებლის მიერ კონტენტის მიწოდებისას ან/და შეცვლისას მომხმარებელი ვალდებულია მიაწოდოს მიმდინარე, სწორი და სანდო კონტენტი 2გის პროგრამულ პროდუქტებში განსათავსებლად მისი შინაარსის ამ მოთხოვნების მოთხოვნების შესაბამისად. ამრიგად, შენობა ითვლება მომხმარებლის დაფარვის ზონაში, თუ ეს შენობა დაკავშირებულია მომხმარებლის ქსელთან და მას ემსახურება მომხმარებელი.
4.3. მომხმარებელი ადმინისტრაციას აწვდის კონტენტს პირადი ანგარიშის საშუალებით, რომლის გამოყენება რეგულირდება 2გის სერვისების გამოყენების შესახებ შეთანხმებით, რომელიც განთავსებულია ინტერნეტში http://law.2gis.ge/rules/, ტომში და ფორმა, რომელიც განისაზღვრება პირადი ანგარიშის ფუნქციონირებით.
4.4. ადმინისტრაციას უფლება აქვს შეამოწმოს მომხმარებლის მიერ მოწოდებული კონტენტის შინაარსი, მათ შორის შესაბამისობა მომხმარებლის დაფარვის ზონის შესახებ. თუ ასეთი შემოწმების დროს ადმინისტრაცია აღმოაჩენს 2 ​​ან მეტ შენობას, რომლებიც არ შედის მომხმარებლის დაფარვის ზონაში, რომლის შესახებაც მომხმარებელმა მიაწოდა ინფორმაცია, როგორც მომხმარებლის დაფარვის ზონაში, ადმინისტრაციას უფლება აქვს მოსთხოვოს მომხმარებელს ხელახლა მიაწოდეთ სანდო კონტენტი. თუ ასეთი მოთხოვნის ელექტრონული ფოსტით გაგზავნიდან 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში მომხმარებელი არ მიაწვდის განახლებულ კონტენტს, ადმინისტრაცია აშორებს ამ მომხმარებლის მიერ მოწოდებულ მთელ კონტენტს 2გის პროგრამულ პროდუქტებში განთავსებიდან. ამ შემთხვევაში, ადმინისტრაცია უგზავნის მომხმარებელს ელ.წერილს 2გის პროგრამული პროდუქტებიდან არაზუსტი კონტენტის ამოღების შესახებ.
4.5. მომხმარებლის მიერ მოწოდებული კონტენტი ნაჩვენებია 2გის პროგრამულ პროდუქტებში ადმინისტრაციის მიერ მისი შეხედულებისამებრ განსაზღვრული წესითა და ფორმით. 2გის პროგრამული პროდუქტები, რომლებიც შეიცავს მომხმარებლის კონტენტს, ნაწილდება ადმინისტრაციული სალიცენზიო შეთანხმების პირობებით.
4.6. თუ არის განახლებები, მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას მიაწოდოს ადმინისტრაციას მიმდინარე კონტენტი თვეში ერთხელ მაინც. განახლებების არარსებობის და/ან განახლებული კონტენტის წარუმატებლობის შემთხვევაში, 4.7 პუნქტში მითითებულ ვადებში, ადმინისტრაცია ათავსებს მომხმარებლის მიერ ადრე მოწოდებულ კონტენტს 2გის პროდუქტებში.
4.7. მომხმარებლის მიერ მიმდინარე თვის 25-ე დღემდე მოწოდებული კონტენტი განთავსებულია 2გის პროგრამულ პროდუქტებში ასეთი შინაარსის ფაქტობრივი მიწოდების თვის მომდევნო თვიდან.
4.8. თუ კონტენტი მომწოდებულია მომხმარებლის მიერ მიმდინარე თვის 25-ე დღის შემდეგ, ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას განათავსოს იგი 2გის პროგრამულ პროდუქტებში კონტენტის განთავსების თვის მომდევნო თვეში, რომელიც განისაზღვრება პუნქტის 4.7 შესაბამისად. ეს მოთხოვნები.
4.9. მომხმარებელს უფლება აქვს ნებისმიერ დროს უარი თქვას დაფარვის ზონის განთავსებაზე 2გის პროგრამულ პროდუქტებში, წერილობითი უარის გაგზავნით ადმინისტრაციაზე მისამართზე isp@2gis.ru . მომხმარებლის ასეთი უარის შემთხვევაში, მომხმარებლის კონტენტი, მომხმარებლის დაფარვის ზონის თვალსაზრისით, ექვემდებარება გამორიცხვას 2გის პროგრამული პროდუქტებიდან 4.7., 4.8 პუნქტებში დადგენილ ვადებში. ეს მოთხოვნები.
5. 2გის აფტიაქის სერვისი
5.1. ამ განყოფილების მიზნებისთვის:
მომხმარებლები არიან იურიდიული პირები ან ინდივიდუალური მეწარმეები, რომლებსაც აქვთ ფარმაცევტული საქმიანობის ლიცენზია და შედიან 2გის პროგრამული პროდუქტების ორგანიზაციების ცნობარში სათაურით: „აფთიაქები“.
შინაარსი - საინფორმაციო მასალები ტექსტური ფორმით, რომელიც შეიცავს მონაცემებს მომხმარებლის აფთიაქის პროდუქციის ასორტიმენტის ხელმისაწვდომობისა და ღირებულების შესახებ.
ფასების სია - ფაილი (xml, xls, csv, dbf, tsv ან txt ფორმატში, მხარეების მიერ შეთანხმებული) მონაცემებით მომხმარებლის აფთიაქის პროდუქციის ასორტიმენტის ხელმისაწვდომობისა და ღირებულების შესახებ, რომელიც გადაცემულია დღეში ერთხელ მაინც FTP ან ელექტრონული ფოსტით apteki@ 2gis.ru. ფასების სიაში უნდა იყოს მითითებული პროდუქტის დასახელება, მისი ღირებულება, ინფორმაცია ხელმისაწვდომობის შესახებ (ან ნარჩენების რაოდენობა) და ძირითადი მახასიათებლები (დოზის ფორმა, დოზა, შეფუთვა).
5.2. შინაარსი უზრუნველყოფილია ფასების სიის გადაცემით მხარეთა მიერ შეთანხმებული ფორმით.
მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას უზრუნველყოს მის მიერ სერვისზე გამოქვეყნებულ კონტენტში შეტანილი ინფორმაციის სიზუსტე, მათ შორის მისი პერიოდული შემოწმებითა და განახლებით.
5.3. მომხმარებლის მიერ სერვისის საშუალებით მოწოდებული კონტენტი ნაჩვენებია 2გის პროგრამულ პროდუქტებში და/ან ონლაინ სერვისებში, მათ შორის 2გის Pharmacies მობილური აპლიკაციაში, საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ საკუთარი შეხედულებისამებრ განსაზღვრული წესითა და ფორმით. 2გის პროგრამული პროდუქტები და/ან ონლაინ სერვისები, რომლებიც შეიცავს მომხმარებლის კონტენტს, ვრცელდება სალიცენზიო ხელშეკრულების პირობების შესაბამისად.
5.4. კონტენტი განთავსდება 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში ფასთა სიის შედგენის მომენტიდან, რათა გადაიცეს 5.1 პუნქტში მითითებული საშუალებებით. ამ შეთანხმების.
5.5. გამომდინარე იქიდან, რომ მომხმარებლის საქმიანობა ექვემდებარება ლიცენზირებას, ხოლო ფასების სიებში შემავალი საქონელი ან მომსახურება ექვემდებარება სავალდებულო სერტიფიცირებას, მომხმარებელი პირადად არის პასუხისმგებელი მომხმარებლის ინფორმირებაზე სერთიფიკატების შესახებ, რომლებსაც აქვს საქონელი და ლიცენზიები საქმიანობის სახეობებისთვის. ადმინისტრაციას უფლება აქვს ნებისმიერ დროს მოითხოვოს და მომხმარებელი ვალდებულია მიაწოდოს სერტიფიკატების, ლიცენზიების, სარეგისტრაციო სერთიფიკატების და სხვა დოკუმენტების სათანადოდ დამოწმებული ასლები, რომლებიც ადასტურებენ მომხმარებლის მიერ ფასების სიებში შემავალი საქონლის შესახებ ინფორმაციის გამოქვეყნების კანონიერებას. სამი სამუშაო დღე შესაბამისი მოთხოვნის დღიდან.
5.6. შინაარსის ჩვენების პროცედურას, ფორმას, ადგილებს, პირობებს ადმინისტრაცია დამოუკიდებლად განსაზღვრავს.
5.7. იმ შემთხვევაში, თუ პრეტენზიები ან/და პრეტენზიები იქნება საავტორო უფლებების მფლობელის მიმართ მესამე მხარის ან/და სამთავრობო ორგანოების მიერ ან/და მასზე დაწესებულია ჯარიმა მომხმარებლის მიერ მესამე მხარის უფლებების ან/და ინტერესების დარღვევის გამო, ისევე როგორც კანონით დადგენილი აკრძალვები ან შეზღუდვები, მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას დაუყოვნებლივ, საავტორო უფლებების მფლობელის მოთხოვნით, მიაწოდოს საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ მოთხოვნილი ყველა ინფორმაცია ასეთი პრეტენზიებისა და სარჩელების საკითხთან დაკავშირებით, ასევე დაეხმაროს საავტორო უფლებების მფლობელს მათში. ანგარიშსწორება, მათ შორის ყველა დანაკარგისა და იურიდიული ხარჯის ანაზღაურება, მათ შორის წარმომადგენლობითი ხარჯები, რომლებიც გამოწვეული იყო საავტორო უფლებების მფლობელთან ასეთი მოთხოვნებისა და საჩივრების წარდგენის, განხილვისა და მოგვარების შედეგად.
5.8. თუ მომხმარებელი უარს იტყვის 2გის სააფთიაქო სერვისთან დაკავშირებაზე, მომხმარებელი აგზავნის შეტყობინებას 2გის სააფთიაქო სერვისის შემდგომ თანამშრომლობაზე უარის თქმის შესახებ ელექტრონული ფოსტით apteki@2gis.ru.
6. ამ მოთხოვნების ნებისმიერი პუნქტის დარღვევამ შეიძლება გამოიწვიოს შემდეგი შედეგები:
კონტენტის დამალვა, წაშლა;
შეზღუდოს ან სხვაგვარად შეწყვიტოს დამატებითი სერვისების მიწოდება.
ამ მოთხოვნების დარღვევისთვის სანქციები გამოიყენება კონტრაქტორის შეხედულებისამებრ, წინასწარი შეტყობინების ან დამატებითი ახსნა-განმარტების საჭიროების გარეშე..