მოთხოვნები საინფორმაციო მასალების მიმართ
1. ზოგადი მოთხოვნები მომხმარებლის კონტენტისადმი:
2GIS სერვისების გამოყენების შესახებ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ შემთხვევებში (https://law.2gis.ge/rules), მომხმარებელს შესაძლებლობა ეძლევა გამოაქვეყნოს (მათ შორის გარე წყაროებიდან მაუწყებლობა), მოახდინოს სურათების, ტექსტური, აუდიო და ვიდეო მასალების, აგრეთვე საავტორო და (ან) დაკავშირებული უფლებების სხვა ობიექტების (კონტენტის), რედაქტირება და წაშლა, შემდეგი კონტენტის ჩათვით:
ბუკლეტი - იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) პროფილის გვერდი, რომლის შესახებ ინფორმაცია მოცემულია კონკრეტული ტერიტორიის ორგანიზაციების ცნობარში, მომხმარებლების ინფორმირების მიზნით განთავსებული ინფორმაციით ორგანიზაციის მიერ წარმოებული ან გასაყიდი საქონლის/მომსახურების შესახებ ან შესასრულებელი სამუშაოების შესახებ.
ფოტოები - ორგანიზაციების ფოტოები და გეოგრაფიული ობიექტების ფოტოები.
ორგანიზაციების ფოტოები - ფოტოები, რომლებიც აშკარად დაკავშირებულია იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) საქმიანობასთან, რომლის შესახებ ინფორმაცია მოცემულია ორგანიზაციების ცნობარში, დაკავშირებულია ორგანიზაციის პროფილთან, ხელმისაწვდომია ორგანიზაციების ცნობარში და მომხმარებლის მიერ განთავსებულია სხვა მომხმარებლების ორგანიზაციისა და მის მიერ განხორციელებული საქმიანობის შესახებ ინფორმირების მიზნით.
გეოგრაფიული ობიექტების ფოტოები — ბუნების ობიექტის (ტბა, მდინარე და ა.შ.) და/ან ობიექტის (შენობა, სტრუქტურა, პარკები, სკვერები და ა.შ.) გამოსახულებები, მიღებული ფოტოგრაფიული პროცესის შედეგად, რომელთა შესახებ ინფორმაცია მოცემულია 2GIS პროდუქტებში. გეოგრაფიული ობიექტების ფოტოებმა უნდა ასახოს ზოგადი შთაბეჭდილება ბუნების ობიექტის ან ობიექტის შესახებ, რომელიც ადამიანის საქმიანობის შედეგია და ხელს შეუწყობს ტერიტორიახე ორიენტირებას.
ვიდეოჩანაწერები - ორგანიზაციების ვიდეოჩანაწერები, გეოგრაფიული ობიექტების ვიდეოჩანაწერები.
ორგანიზაციების ვიდეოჩანაწერები - ვიდეო ჩანაწერები, რომლებიც აშკარად უკავშირდება იურიდიული პირის/ინდივიდუალური მეწარმის (ორგანიზაციის) საქმიანობას, რომლის შესახებ ინფორმაცია მოცემულია ორგანიზაციების ცნობარში, დაკავშირებულია ორგანიზაციის პროფილთან, რომელიც ხელმისაწვდომია ორგანიზაციების ცნობარში და განთავსებულია მომხმარებლის მიერ განთავსებულია სხვა მომხმარებლების ორგანიზაციისა და მის მიერ განხორციელებული საქმიანობის შესახებ ინფორმირების მიზნით.
გეოგრაფიული ობიექტების ვიდეოჩანაწერები - ბუნების ობიექტის (ტბა, მდინარე და ა.შ.) ან/და ობიექტის, რომელიც არის ადამიანის საქმიანობის შედეგი (შენობა, სტრუქტურა, პარკები, სკვერები და ა.შ.) ვიდეოჩანაწერები, მიღებული ვიდეოგრაფიული პროცესის შედეგად, რომელთა შესახებ ინფორმაცია მოცემულია 2GIS პროდუქტებში. ობიექტების ვიდეო ჩანაწერებმა უნდა ასახოს ზოგადი შთაბეჭდილება ბუნებრის ობიექტის ან ობიექტის შესახებ, რომელიც არის ადამიანის აქტივობის შედეგი და ხელს უწყობს ტერიტორიახე ორიენტირებას.
კომენტარი — ფოტოს ან ვიდეო ჩანაწერის ახსნა, რომელიც განთავსებულია მომხმარებლისთვის ხელმისაწვდომ სპეციალურ ველში ფოტო ან ვიდეო ჩანაწერის ატვირთვისას.
გამოხმაურებები - მომხმარებელთა გამონათქვამები იურიდიულ პირებთან/ინდივიდუალურ მეწარმეებთან (ორგანიზაციებთან) თანამშრომლობის შედეგად მიღებული მომხმარებელთა გამოცდილების შესახებ, რომელთა შესახებ ინფორმაცია მოცემულია ორგანიზაციების ცნობარზში, რომელიც დაკავშირებულია ორგანიზაციის პროფილთან და მომხმარებლის მიერ განთავსებულია მომხმარებლების ინფორმირების მიზნით გაყიდული საქონლის, სამუშაოებისა და მომსახურების (ან მომხმარებლის გამონათქვამები ბუნების ობიექტების მონახულების გამოცდილების შესახებ (ტბა, მდინარე და ა.შ.)) ან / და ობიექტების შესახებ, რომლებიც ადამიანის საქმიანობის შედეგია (შენობები, ნაგებობები, პარკები, სკვერები და ა.შ.), რომლის შესახებ ინფორმაციას შეიცავს 2GIS პროდუქტები, და რომლებიც არ არიან ორგანიზაციები).
მომხმარებლის კონტენტი უნდა შეესაბამებოდეს 2GIS სერვისების გამოყენების შესახებ შეთანხმებით გათვალისწინებულ მოთხოვნებს, რომელიც განთავსებულია და/ან ხელმისაწვდომია ინტერნეტში მისამართზე: law.2gis.ge/rules, და ასევე შეესაბამებოდეს ამ მოთხოვნებს.
2. მომხმარებლის მიერ გამოქვეყნებული ფოტოებისადმი, ვიდეოებისადმი და კომენტარებისადმი მოთხოვნები:
2.1. ფოტოები და/ან ვიდეო ჩანაწერები პირდაპირ უნდა იყოს დაკავშირებული ორგანიზაციასთან: შეიცავდეს მომსახურების გაწევის/სამუშაოს შესრულების პროცესის სურათს, საქონლის გაყიდვის პროცესს (მაგალითად, საქონლის თაროების გამოსახულებები, ვიტრინების გაფორმება), აჩვენოს იმ შენობის ინტერიერი ან ექსტერიერი, რომელშიც ხორციელდება საქმიანობა. ბუნების ობიექტს (ტბა, მდინარე და ა.შ.) ან/და ადამიანის აქტივობის შედეგს (შენობა, სტრუქტურა, პარკები, სკვერები და ა.შ.) დამატებული ფოტოები და/ან ვიდეოები ნათლად უნდა ასახავდეს შერჩეულ ობიექტს.
2.2. აკრძალულია ტექსტური და გრაფიკული ელემენტების შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომლებიც ართულებს დათვალიერებას (გამონაკლისი: კვების ობიექტების ფასების სია და მენიუ);
2.3. აკრძალულია გრაფიკული რედაქტორის და ნეირო ქსელების გამოყენებით შექმნილი სურათების ან/და ვიდეო მასალის განთავსება (გამონაკლისი: ახალი შენობების რენდერირება, აგრეთვე იმ ორგანიზაციების მუშაობის მაგალითები, რომელთა ძირითადი საქმიანობაა გრაფიკული გამოსახულების და სამგანზომილებიანი მოდელების შექმნა);
2.4. აკრძალულია ეკრანის სურთის, ასევე ფოტოების და/ან ვიდეოების კადრების განთავსება, რომლებსაც ჩარჩო აქვს დამატებული.
2.5. აკრძალულია ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომლებიც შეიცავს ინფორმაციას მომხმარებლის და/ან მისი პარტნიორების აქციების, წამახალისებელი ღონისძიებების შესახებ ან სარეკლამო ხასიათის ინფორმაციას;
2.6. აკრძალულია შეგნებულად ცრუ ან შეცდომაში შემყვანი ინფორმაციის შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება;
2.7. აკრძალულია იმ ინფორმაციის შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომლებიც მოქმედი ეროვნული და საერთაშორისო კანონმდებლობის დარღვევისკენ მოუწოდებს;
2.8. აკრძალულია ინტერნეტ რესურსების ბმულების შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომელთა შინაარსი ეწინააღმდეგება მოქმედ ეროვნულ და საერთაშორისო კანონმდებლობას;
2.9. აკრძალულია პორნოგრაფიული, შეურაცხმყოფელი, შემაშინებელი ინფორმაციის შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, აგრეთვე ისეთი ინფორმაციის განთავსწბა, რომელიც იწვევს უარყოფას ან/და პროპაგანდას უწევს ძალადობას;
2.10. აკრძალულია იარაღის გამოსახულების შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება ორგანიზაციებში, რომელთა ძირითადი საქმიანობაა მათი წარმოება ან/და გაყიდვა. გამონაკლისი: ფოტოები და/ან ვიდეოები, რომლებიც შეიცავს პეინთბოლის სათამაშო აღჭურვილობის სურათებს, ლაზერულ ტეგს, აირსოფტს და ა.შ. ამასთან, ფოტოები და/ან ვიდეოები, რომლებიც ასახავს ამ თამაშების მონაწილეებს სპეციალური აღჭურვილობის გარეშე, ასევე არასრულწლოვანებს იარაღით ან იარაღის ფორმის ნივთებით, აკრძალულია;
2.11. აკრძალულია შიშველი ან ნახევრად შიშველი პირების გამოსახულების შემცველი ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება და ეროტიკული საქონლის დემონსტრირება;
2.12. აკრძალულია ბავშვების მიმართ არასათანადო ქმედებების შემცველი კომენტარების, ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება (არასრულწლოვანთა წარმოდგენა სექსუალურ კონტექსტში, ბავშვთა მიმართ ძალადობის დემონსტრირება, პროვოცირება ან წახალისება, მათი ექსპლუატაცია და ა.შ.).
2.13. აკრძალულია ფოტოების ან/და ვიდეოების განთავსება, რომლებიც არღვევს მესამე მხარის ინტელექტუალურ უფლებებს. საავტორო უფლებების მფლობელის ან საავტორო უფლებების მფლობელის მიერ უფლებამოსილი პირისგან ინტელექტუალური საკუთრების ობიექტზე უფლებების დარღვევის შესახებ დასაბუთებული საჩივრის მიღებისას, ფოტო და/ან ვიდეო წაიშლება.
2.14. ფოტოები უნდა იყოს კარგი ხარისხის და აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს: პროპორციები არ უნდა აღემატებოდეს 1:5-ს არცერთ მხარეს; მინიმალური სიგრძე ან სიმაღლე - 600 px, მაქსიმალური - 7000 px; გაფართოება - jpeg ან png; ფაილის ზომა - არაუმეტეს 10 მბ. ბუნდოვანი, არასწორად შემობრუნებული, ზედმეტად ბნელი ან ზედმეტად გაშუქებული ფოტოების განთავსება დაუშვებელია.
2.15. ვიდეოები უნდა იყოს კარგი ხარისხის და აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს: ფორმატები - mp4, mov, HEVC; ხანგრძლივობა - 4 წამიდან 1 წუთამდე; ფაილის ზომა - 100 კბ-დან 1 გბ-მდე; მხარდაჭერილი გარჩევადობა - 359x359-დან 4K-მდე; კადრების სიხშირე - 70fps. ორივე ვერტიკალური და ჰორიზონტალური ვიდეო მხარდაჭერილია. შესამჩნევი არტეფაქტებით, დაბალი გარჩევადობით, მნიშვნელოვანი დამახინჯებით ან არასწორი ორიენტირებით ვიდეოების განთავსება დაუშვებელია.
3. მოთხოვნები გამოხმაურებების გამოქვეყნებისადმი:
3.1. გამოხმაურება უნდა ეფუძნებოდეს მომხმარებლის პირად გამოცდილებას, მაგალითად: პროდუქტის შეძენა, მომსახურების გაწევა, ორგანიზაციის წარმომადგენლის კონსულტაცია, ადგილის მონახულება.
მაგალითები, რომლებიც არ განიხილება როგორც მომხმარებლის გამოცდილება:
• ორგანიზაციის უარი მომსახურების გაწევაზე ან საქონლის გაყიდვაზე (მაგალითად, ბანკის უარი სესხის გაცემაზე, უარი შესაბამისი პროდუქტის გაყიდვაზე პასპორტის წარდგენის გარეშე, აგრეთვე ნებისმიერი სხვა უარი კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად);
• ორგანიზაცია დაკეტილი იყო და ვერ ახორციელებდა მომსახურებას (სამუშაო საათებშიც კი);
• კლიენტის ინიციატივით შესყიდვაზე უარის თქმა (ფასებით ან/და პროდუქციის ასორტიმენტით უკმაყოფილება და ა.შ.);
• სიტუაციის აღწერა სხვა ადამიანის სიტყვებზე დაყრდნობით;
• შეფასება ეფუძნება მხოლოდ რეკლამას, პუბლიკაციებს, პროდუქციის ასორტიმენტს ან ფასებს.
3.2. აკრძალულია ისეთი მასალების გამოქვეყნება, რომლებიც მოუწოდებს მოქმედი კანონმდებლობის დარღვევისკენ, ასევე საზოგადოების, სახელმწიფო და ხელისუფლების ორგანოების მიმართ აშკარა უპატივცემულობისკენ.
3.3. აკრძალულია გამოხმააყრების გამოქვეყნება კონკრეტული ორგანიზაციის ინტერესების ხელშეწყობის ან მხარდაჭერის მიზნით, სარეკლამო ბმულების მითითებით, აგრეთვე მაკეტების და სხვა სახის რეკლამის გამოქვეყნება. გამოხმაურების განთავსება აკრძალულია სარეკლამო, PR და მარკეტინგული სააგენტოებიისთვის, სარეკლამო მენეჯერებისთვის, ანგარიშების მენეჯერებისთვის და ა.შ., ასევე სხვა პირებისთვის, რომლებიც შეიძლება დაინტერესებულნი იყვნენ ორგანიზაციის მაღალი რეიტინგით. აკრძალულია ორგანიზაციების გამოხმაურებებით და რეიტინგებით ნებისმიერი მანიპულირება.
3.4. აკრძალულია ორგანიზაციის შესახებ გამოხმაურებაში იმავე პროფილის კონკურენტი ორგანიზაციის სახელის მოხსენიება. დასაშვებია იმავე ქსელის ფილიალებისა და ორგანიზაციების სახელების აღნიშვნა, რომლებმაც შეწყვიტეს საქმიანობა იმ მომენტში, როდესაც მომხმარებელი წერს გამოხმაურებას.
3.5. ნებადართულია ბავშვების, მოხუცების და ქმედუუნარო ნათესავების მომხმარებელთა გამოცდილების შესახებ გამოხმაურებების დატოვება, იმ პირობით, რომ მომხმარებელი, რომელიც გამოხმაურებას ტოვებს, იყო გამოხმაურებაში აღწერილი მოვლენების მონაწილე.
3.6. აკრძალულია ორგანიზაციის სხვადასხვა ფილიალის ან სხვადასხვა ორგანიზაციის შესახებ იდენტური გამოხმაურებების გამოქვეყნება.
3.7. აკრძალულია გამოხმაურებების გამოქვეყნება სხვისი გამოხმაურებების პასუხად.
3.8. თუ გამოხმაურების ტექსტიდან შეუძლებელია იმის გაგება, რომ ავტორი რეალურად იყო კლიენტი (მაგალითად, მოთხოვნის დეტალები არ არის მითითებული ან არ არსებობს დამხმარე მასალები), ორგანიზაციას შეუძლია პირადი ანგარიშის საშუალებით მოითხოვოს დაზუსტებული ინფორმაცია საჩივრის შესახებ "ჩვენ არ გვყავდა ასეთი კლიენტი". დასადასტურებლად საკმარისია ერთ-ერთი შემდეგი ფაქტი:
- მოთხოვნის თარიღი და დრო;
- ტელეფონის ნომრის ბოლო ციფრები;
- შეკვეთის ან ხელშეკრულების ნომერი;
- სერვისის ან პროდუქტის მიღებისას გადაღებული ფოტოები;
- გასაჩივრების ფაქტის დამადასტურებელი სხვა მონაცემები.
ავტორმა უნდა უპასუხოს ორგანიზაციის მოთხოვნას 4 დღის განმავლობაში კომენტარში ვიზიტის დეტალების დამატებით ან გამოხმაურების რედაქტირებით.
თუ ავტორი 4 დღის განმავლობაში არ მიაწვდის მონაცემებს, გამოხმაურება მიიღებს სტატუსს „დაუდასტურებელი“ და ინფორმაციის მიწოდებამდე გამოირიცხება ორგანიზაციის რეიტინგიდან.
ავტორს შეუძლია აღადგინოს გამოხმაურება მოთხოვნის საშუალებით მხოლოდ ორგანიზაციის ოფიციალურ კომენტარზე დამაზუსტებელ პასუხთან ერთად.
წესი არ გამოიყენება, თუ:
- გამოხმაურების გამოქვეყნებიდან წელიწადზე მეტი გავიდა.
- გამოხმაურება დასტურდება გადახდით (ასეთ გამოხმაურებებს აქვს შესაბამისი ნიშანი).

განყოფილება „დაუდასტურებელი გამოხმაურებები“ შეიცავს გამოხმაურებებს, რომელთა ავთენტურობა არ არის დადასტურებული. მითითებულ განყოფილებაში შესასვლელად, მომხმარებელი უნდა გადავიდეს შესაბამისი ორგანიზაციის ბარათზე, შეარჩიოს ჩანართი "გამოხმაურებები" და ჩასქროლოს ნაჩვენები გამოხმაურებების ლენტი შესაბამის ბლოკამდე.

ორგანიზაციას არ აქვს ტექნიკური შესაძლებლობა, დაუსვას დამაზუსტებელი შეკითხვა გადახდით დადასტურებულ გამოხმაურებას (ასეთ გამოხმაურებას აქვს შესაბამისი ნიშანი), რადგან გამოხმაურება გადახდის სისტემის მეშვეობით მესამე გადაეცა მხარის ინტეგრაციის გზით, მომხმარებელთან უკუკავშირის შესაძლებლობის გარეშე.

3.9. აკრძალულია დიდი და პატარა ასოების მიზანმიმართული მონაცვლეობა, ტექსტის გამოყენება მხოლოდ დიდი ასოებით („capslock“) ან გამოხმაურების გაჭიმვა არასაჭირო სიმბოლოებით, რაც ართულებს გამოხმაურების არსის გაგებას.
3.10. აკრძალულია გამოხმაურებების დაწერა იმ მოვლენებზე, რომლებიც მოხდა გამოხმაურების დაწერამდე 1 წელზე მეტი ხნის წინ.
3.11. აკრძალულია ორგანიზაციის, როგორც დამსაქმებლის, მათ შორის პოტენციურის შეფასება, მაგალითად, კომპანიის შეფასება გასაუბრების შედეგების მიხედვით.
3.12. აკრძალულია გამოხმაურებაში იმ ფოტოების ან/და ვიდეოების გამოქვეყნება, რომლებიც არ არის დაკავშირებული ორგანიზაციასთან, არ ასახავს მისი საქონლის ან/და მომსახურების ხარისხს და მასში მიღებულ მომხმარებლის გამოცდილებას.
3.13. აკრძალულია გამოხმაურებაში ისეთი ფოტოების და/ან ვიდეოების გამოქვეყნება, რომლებიც არღვევს მესამე მხარის საავტორო, მონათესავე და სხვა ინტელექტუალურ უფლებებს.
ფოტოებისა და/ან ვიდეოების შესახებ საავტორო უფლებების მფლობელის ან მისი უფლებამოსილი წარმომადგენლისგან დასაბუთებული საჩივრის მიღებისთანავე, ფოტოები და/ან ვიდეოები წაიშლება.
3.14. მგამოხმაურებებში, კომენტარებში, ორგანიზაციის ოფიციალურ პასუხებში და სხვა კონტენტში აკრძალულია: უაზრო შეტყობინებები (ფლუდი), გამეორება, სპამი, შეურაცხყოფა, ნებისმიერი უცენზურო ლექსიკა (მათ შორის შენიღბული გინება), ორგანიზაციის თანამშრომლების ან სხვა მომხმარებლების პერსონალური მონაცემების განთავსება.
3.15. გამოხმაურებებში, კომენტარებში, ორგანიზაციის ოფიციალურ პასუხებში და სხვა კონტენტში, აკრძალულია შეურაცხყოფა ფიზიკური პირების - თანამშრომლების, კლიენტების და სერვისის მომხმარებლების მიმართ. მიუღებელია შეურაცხყოფა და დისკრიმინაცია ეროვნების, რელიგიის, პოლიტიკური შეხედულებების, გონებრივი შესაძლებლობების დონის და ა.შ მიხედვით.
3.16. აკრძალულია შეურაცხმყოფელი განცხადებები ორგანიზაციების შესახებ, რომლებიც ეხება მენტალურ ან ფიზიოლოგიურ მახასიათებლებს დამამცირებელი კონოტაციით.
3.17. დასაშვებია ორგანიზაციის ვებსაიტის, სატელეფონო ხაზის ან აპლიკაციის მუშაობის, როგორც მომხმარებლის გამოცდილების, შეფასება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მისი მომსახურება გაწეულია სათანადო წესით (მაგალითად, სადისპეტჩერო სამსახურები, ონლაინ მაღაზია, საკურიერო მომსახურება).
3.18. ნებადართულია სატელეფონო საუბრის შეფასება, თუ ორგანიზაციის თანამშრომლისგან ტელეფონით მიღებულია კონსულტაცია ორგანიზაციის მიერ მომსახურების გაწევის ან საქონლის მიღებასთან დაკავშირებულ საკითხებზე.
3.19. აკრძალულია გამოხმაურებაში პასპორტების სკანების, სამედიცინო ჩანაწერებიდან ინფორმაციისა და კლიენტის და ორგანიზაციის თანამშრომლების სხვა პერსონალური მონაცემების გამოქვეყნება.
3.20. გამოხმაურება შეიძლება შეიცავდეს ორგანიზაციების წარმომადგენლების სრულ სახელებს, რომლებიც მიღებულია საჯარო ინფორმაციის წყაროებიდან. თუ დადგინდა, რომ გამოხმაურებებში, კომენტარებში ან გამოხმაურებებზე პასუხებში, პერსონალური მონაცემების სუბიექტის თანხმობის გარეშე, გამოქვეყნებულია ორგანიზაციის წარმომადგენელთა სრული სახელი, გამოქვეყნებული შინაარსის შემოწმება ხდება პერსონალური მონაცემების სუბიექტის წერილობითი განცხადების საფუძველზე, რომლის მონაცემებიც გამოქვეყნდა თანხმობის გარეშე. განაცხადში მითითებული უნდა იყოს სრული სახელი, მობილური ტელეფონის ნომერი და ელექტრონული ფოსტის მისამართი (ან საფოსტო მისამართი). ზოგიერთ შემთხვევაში, ეს კონტაქტები შეიძლება საჭირო გახდეს განმცხადებლის ვინაობის დასადასტურებლად. პერსონალური მონაცემების დაბლოკვა/განადგურება დამოკიდებულია წერილობითი განცხადების განხილვის შედეგებზე.
განცხადება შეგიძლიათ აქ ჩამოტვირთოთ, განაცხადების დამუშავება ხდება მისამართზე: info@2gis.ru.
3.21. ჩვენ უფლება გვაქვს მომხმარებელს მოვთხოვოთ ნებისმიერი გამოხმაურების დადასტურება, რომლის წარმოშობაშიც ეჭვი გვეპარება. დადასტურება შეიძლება იყოს შეკვეთის ნომერი, მოთხოვნის თარიღი და დრო, ორგანიზაციისადმი მოთხოვნის დეტალები – ყველაფერი, რაც მიუთითებს მომსახურბის მიღების ან პროდუქტის შეძენის დეტალებზე.
3.22. მომხმარებლებისთვის ნებადართულია გამოაქვეყნონ გამოხმაურებები ერთი სიტუაციის შესახებ, იმ პირობით, რომ თითოეული მომხმარებელი იყო გამოხმაურებაში აღწერილი მოვლენების მონაწილე.
3.23. სერვისი არ იძლევა ზოგიერთი ტიპის ორგანიზაციისთვის გამოხმაურებების დაწერის შესაძლებლობას. მათ შორისაა ქალაქის ადმინისტრაციები, სასამართლოები, ფედერალური სამსახურები და სხვა ორგანიზაციები, რომლებიც განეკუთვნება ხელისუფლების ორგანოებს. მიზეზი ის არის, რომ მომხმარებლებს არ შეუძლიათ საკუთარი შეხედულებისამებრ აირჩიონ, რომელ ორგანიზაციას დაუკავშირდნენ სახელმწიფო სერვისისთვის (მომსახურების მიწოდების ადგილი განისაზღვრება საცხოვრებელი/რეგისტრაციის ადგილის, საკითხების იურისდიქციისა და საქმეების იურისდიქციის მიხედვით). სერვისის ადმინისტრაცია ცდილობს შეაგროვოს გამოხმაურებები მხოლოდ იმ ორგანიზაციების შესახებ, რომლებიც მომხმარებლებს შეუძლიათ აირჩიონ გამოხმაურებების საფუძველზე (მაგალითად, სილამაზის სალონი, მაღაზიები, კაფეები).
3.24. გეოგრაფიული ობიექტების მიმოხილვა შეიძლება მოიცავდეს ადგილის (პარკი, ძეგლი, ქუჩა და ა.შ.) მონახულების პირადი გამოცდილების აღწერას, მითითებას ან ისტორიულ ინფორმაციას, ფაქტებს, ისტორიებს, მოსაზრებებს, ხუმრობებს, კითხვებს. ასეთი ობიექტების მიმოხილვაში კონკრეტული ორგანიზაციის მონახულების გამოცდილების აღწერა აკრძალულია.
4. მოთხოვნები მომხმარებლის მიერ მოწოდებული კონტენტისადმი
4.1. ამ განყოფილების მიზნებისთვის:
მომხმარებლები არიან იურიდიული პირები ან ინდივიდუალური მეწარმეები, რომლებიც ლიცენზიის საფუძველზე უზრუნველყოფენ:
— საინფორმაციო და სატელეკომუნიკაციო ქსელ „ინტერნეტზე“ წვდომის უზრუნველყოფის მომსახურებას და/ან
— საკომუნიკაციო მომსახურება საკაბელო და (ან) საეთერო სატელევიზიო მაუწყებლობის მიზნებისათვის ან/და
— საკომუნიკაციო მომსახურება 3G/4G ტექნოლოგიის გამოყენებით,
და 2GIS პროგრამული პროდუქტების ორგანიზაციების ცნობარში შეტანილი განყოფილებაში: "ინტერნეტ პროვაიდერები".
კონტენტი - საინფორმაციო მასალები, მათ შორის ტექსტი, გრაფიკული და სხვა მასალები, რომლებიც შეიცავს მონაცემებს მომხმარებლების მიერ გარკვეული სერვისების მიწოდების ტერიტორიის შესახებ, კერძოდ, შენობებზე, რომლებიც იმყოფება მომხმარებლების საკომუნიკაციო ქსელების დაფარვის ზონაში.
4.2. ამ მოთხოვნებში მითითებული ელ.ფოსტის გამოყენებით მომხმარებლის მიერ კონტენტის მიწოდებისას ან/და შეცვლისას მომხმარებელი ვალდებულია მიაწოდოს მიმდინარე, სწორი და სანდო კონტენტი 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში განსათავსებლად მისი შინაარსის ამ მოთხოვნების შინაარსის შესაბამისად. ამრიგად, შენობა ითვლება მომხმარებლის დაფარვის ზონაში, თუ მოცემული შენობა დაკავშირებულია მომხმარებლის ქსელთან და მას ემსახურება მომხმარებელი.
4.3. მომხმარებელი ადმინისტრაციას აწვდის კონტენტს პირადი ანგარიშის საშუალებით, რომლის გამოყენება რეგულირდება 2GIS სერვისების გამოყენების შესახებ შეთანხმებით, რომელიც განთავსებულია ინტერნეტში http://law.2gis.ge/rules/ პერსონალური ანგარიშის ფუნქციონალური შესაძლებლობებით განსაზღვრული მოცულობითა და ფორმით.
4.4. ადმინისტრაციას უფლება აქვს შეამოწმოს მომხმარებლის მიერ მოწოდებული კონტენტის შინაარსი, მათ შორის მომხმარებლის დაფარვის ზონის შესახებ ინფორმაციის სისწორე. თუ ასეთი შემოწმების დროს ადმინისტრაცია აღმოაჩენს 2 ან მეტ შენობას, რომლებიც არ არის მომხმარებლის დაფარვის ზონაში, რომლის შესახებაც მომხმარებელმა მიაწოდა ინფორმაცია, როგორც მომხმარებლის დაფარვის ზონაში მყოფი, ადმინისტრაციას უფლება აქვს მოსთხოვოს მომხმარებელს ხელახლა მიაწოდოს სანდო კონტენტი. თუ ადმინისტრაციის მიერ ასეთი მოთხოვნის ელექტრონული ფოსტით გაგზავნიდან 5 (ხუთი) სამუშაო დღის განმავლობაში მომხმარებელი არ მიაწვდის განახლებულ კონტენტს, ადმინისტრაცია 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში განთავსებიდან წაშლის ამ მომხმარებლის მიერ მოწოდებულ მთელ კონტენტს. ამ შემთხვევაში, ადმინისტრაცია უგზავნის მომხმარებელს ელ.წერილს 2GIS პროგრამული პროდუქტებიდან არაზუსტი კონტენტის წაშლის შესახებ.
4.5. მომხმარებლის მიერ მოწოდებული კონტენტი ნაჩვენებია 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში ადმინისტრაციის მიერ მისი შეხედულებისამებრ განსაზღვრული წესითა და ფორმით. 2GIS პროგრამული პროდუქტები, რომლებიც შეიცავს მომხმარებლის კონტენტს, ნაწილდება ადმინისტრაციის სალიცენზიო ხელშეკრულების პირობებით.
4.6. განახლებების არსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელი იღებს ვალდებულებას ადმინისტრაციას მიაწოდოს მიმდინარე კონტენტი თვეში ერთხელ მაინც. განახლებების არარსებობის და/ან განახლებული კონტენტის 4.7 პუნქტში მითითებულ ვადებში არმიწოდების შემთხვევაში, ადმინისტრაცია 2GIS პროდუქტებში განათავსებს მომხმარებლის მიერ ადრე მოწოდებულ კონტენტს.
4.7. მომხმარებლის მიერ მიმდინარე თვის 25-ე დღემდე მიწოდებული კონტენტი 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში განთავსედება ასეთი კონტენტის ფაქტობრივი მიწოდების თვის მომდევნო თვიდან.
4.8. თუ მომხმარებელი კონტენტს წარადგებს მიმდინარე თვის 25 რიცხვის შემდეგ, ადმინისტრაცია იტოვებს უფლებას 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში განათავსოს იგი კონტენტის განთავსების თვის შემდეგ თვეში, როგორც ეს განსაზღვრებაულია ამ მოთხოვნების 4.7 პუნქტით.
4.9. მომხმარებელს უფლება აქვს ნებისმიერ დროს უარი თქვას დაფარვის ზონის 2GIS პროგრამულ პროდუქტებში განთავსებაზე, ადმინისტრაციის მისამართზე isp@2gis.ru წერილობითი უარის გაგზავნით. მომხმარებლის ასეთი უარის შემთხვევაში, მომხმარებლის კონტენტი, მომხმარებლის დაფარვის ზონის ნაწილში, ექვემდებარება 2GIS პროგრამული პროდუქტებიდან წაშლას ამ მოთხოვნების 4.7., 4.8. პუნქტებით დადგენილ ვადებში.
5. გამოქვეყნების მოთხოვნები ვაკანსიებისთვის
5.1. ყველა ვაკანსიის ფორმის ველის შინაარსი უნდა შეესაბამებოდეს მათ სახელწოდებასა და დანიშნულებას. ვაკანსიის აღწერაში არ უნდა იყოს ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური შეცდომები, ასევე გაუმართლებელი შემოკლებები.
5.2. ვაკანსიის სახელწოდებაში უნდა იყოს მხოლოდ თანამდებობის სახელწოდება. ვაკანსიის სახელწოდება უნდა შეესაბამებოდეს ვაკანსიის აღწერას.
5.3. ვაკანსია უნდა შეიცავდეს ზუსტ, აქტუალურ ინფორმაციას ერთი ვაკანტური თანამდებობის შესახებ. ვაკანსიის აღწერა უნდა იყოს ინფორმატიული. რეკომენდებულია მიუთითოთ მოთხოვნები სამსახურის მაძიებლისთვის, ასევე მისი მოვალეობები, სამუშაო გრაფიკი, სამუშაო პირობები.
5.4. ინფორმაცია ვაკანსიის შესახებ უნდა იყოს რუსულ ენაზე ან უცხო ენაზე, მთელი ტექსტის სავალდებულო დუბლირებით რუსულ ენაზე.
5.5. დაუშვებელია ვაკანსიების დუბლირება, ერთი და იგივე ვაკანსიის განმეორებითი გამოქვეყნება, ვაკანსიის გამოქვეყნება მესამე პირებისგან.
5.6. სიმბოლოების შეზღუდვა: ვაკანსიის სახელწოდება - 2-დან 150 სიმბოლომდე; ვაკანსიის აღწერა - 2-დან 2000 სიმბოლომდე.
აკრძალვები:
5.7. აკრძალულია თავისუფალი სამუშაო ადგილებისა და ვაკანტური თანამდებობების შესახებ ინფორმაციის გავრცელება, რომელიც შეიცავს დისკრიმინაციულ შინაარსს, კერძოდ, ისეთი ინფორმაციის მითითება, რომელიც გულისხმობს პირდაპირ ან არაპირდაპირ შეზღუდვას ან პირდაპირი თუ არაპირდაპირი უპირატესობის მინიჭებას შემდეგი ნიშნებით:
• სქესი,
• რასა,
• ეროვნულობა,
• ენა,
• კანის ფერი,
• წარმომავლობა,
• შეზღუდული შესაძლებლობა,
• ქონებრივი, ოჯახური, სოციალური ან სამსახურებრივი მდგომარეობა, ასაკი,
• საცხოვრებელი ადგილი,
• რელიგიისადმი დამოკიდებულება, რწმენა, კუთვნილება ან არაკუთვნილება საზოგადოებრივ გაერთიანებებთან ან სოციალურ ჯგუფებთან,
• სხვა გარემოებები, რომლებიც არ უკავშირდება თანამშრომლის საქმიან თვისებებს.
გამონაკლისი - უფლება ან მოვალეობაა დააწესოს ისეთი შეზღუდვები ან უპირატესობები, რომლებიც გათვალისწინებულია ფედერალური კანონებით.
5.8. აკრძალულია ინფორმაციის გამოქვეყნება, რომელიც მოუწოდებს მოქმედი კანონმდებლობის დარღვევისკენ, შეიცავს აშკარა უპატივცემულობას საზოგადოების, სახელმწიფოსა და ხელისუფლების ორგანოების მიმართ, ასევე ინფორმაცია, რომელიც არის უკანონო, შეურაცხმყოფელი, ცილისმწამებლური, შეგნებულად მცდარი, უხეში, უხამსი.
5.9. აკრძალულია ინფორმაციის გამოქვეყნება, რომელიც ეწინააღმდეგება მოქმედ კანონმდებლობას. მაგალითად, შესთავაზოს სამუშაოს მაძიებლებს / თანამშრომლობის სხვა ფორმა შემდეგ სფეროებში: აზარტული თამაშები, აზარტული თამაშები; ფინანსური პირამიდები; რელიგიური სექტები, ოკულტური და ეზოთერული მომსახურება და ა.შ.
5.10. აკრძალულია ვაკანსიის აღწერაში პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე კანდიდატის თანხმობის ტექსტის განთავსება.
5.11. აკრძალულია ვაკანსიის აღწერაში საქონლისა და მომსახურების რეკლამის განთავსება.
6. ამ მოთხოვნების ნებისმიერი პუნქტის დარღვევამ შეიძლება გამოიწვიოს შემდეგი შედეგები:
კონტენტის დამალვა, წაშლა;
ონლაინ სერვისების და/ან 2GIS პროგრამული პროდუქტების გამოყენების უფლების შეზღუდვა ან შეწყვეტა მომხმარებლისთვის, რომელმაც დაამატა ან გაავრცელა ასეთი კონტენტი.
ამ მოთხოვნების დარღვევისთვის ჯარიმები გამოიყენება ადმინისტრაციის შეხედულებისამებრ, წინასწარ შეტყობინების გარეშე.