1.ზოგადი მოთხოვნები გრაფიკული და ტექსტური სარეკლამო მასალების მიმართსარეკლამო მასალის ტექსტი უნდა შედგებოდეს გრამატიკულად სწორად ჩამოყალიბებული და ურთიერთდაკავშირებული წინადადებების/სიტყვათა შეთანხმებებისგან. სასვენი ნიშნები უნდა იყოს განთავსებული ქართული ენის პუნქტუაციის წესების შესაბამისად. ტექსტში არ უნდა იყოს ორთოგრაფიული შეცდომები.
სარეკლამო მასალაში მოცემული ინფორმაცია უნდა იყოს აქტუალური.
2გის არ ათავსებს მედია რეკლამას იმ პროექტების შესახებ, რომლებიც არ წარმოადგენენ საბოლოო მომსახურების მიმწოდებლებს და რომლებიც ანალოგიურია ან ჰგავს შემდეგ სერვისებს:
2gis.ru,
flamp.ru. აღნიშნული შეზღუდვა არ ვრცელდება ტექსტურ რეკლამაზე.
სარეკლამო მასალის ეთიკააკრძალულია შეურაცხმყოფელი და არანორმატიული ლექსიკის, ჟარგონის, ასევე ტრაგიკულ მოვლენებთან დაკავშირებული ლექსიკის გამოყენება.
საკონტაქტო ინფორმაციაარ არისრეკომენდებული სარეკლამო მასალაში საკონტაქტო ინფორმაციის (ტელეფონების, მისამართების, ვებგვერდის, ნომრების, Skype-ის საკონტაქტო მონაცემების) განთავსება. მომხმარებელს შეუძლია ნახოს ყველასაკონტაქტო ინფორმაცია ორგანიზაციის ბარათში.
რეკომენდაძიას გაძლევთ, მიუთითოთ:
·
ტელეფონი — სარეკლამო მასალებში შესაძლებელია ერთი ტელეფონის ნომრის მითითება ტაქსის სერვისებისთვის, ცნობარისა და გადაუდებელი გამოძახების მომსახურებისთვის, ასევე სხვა კომპანიებისთვის, რომლებიც მუშაობენ მხოლოდ სატელეფონო შეკვეთების მეშვეობით („გადაუდებელი გამოძახების სერვისები“, „ცნობარი და საინფორმაციო მომსახურება“, „ტაქსის გამოძახება“, „სასმელი წყალი“ და სხვ.). ტაქსის სერვისებს შეუძლიათ მიუთითონ რამდენიმე ნომერი, თუ გარდა ძირითადი ფიქსირებული ნომრებისა, ასევე მითითებულია მობილური ოპერატორების სპეციალური ნომრები. რეკომენდებულია ყველაზე მარტივად დასამახსოვრებელი და ინფორმაციული ნომრის მითითება.
·
ვებგვერდის მისამართი — შესაძლებელია მითითება საინფორმაციო ვებგვერდების, ინტერნეტ-პორტალებისა და ონლაინ-მაღაზიების რეკლამაში.
·
მისამართი — შესაძლებელია მიმდინარე მშენებლობების ერთ ან რამდენიმე მისამართის მითითება.
გრაფიკული სარეკლამო მასალების შინაარსიერთ სარეკლამო პოზიციაზე შესაძლებელია მხოლოდ ერთი ორგანიზაციის ერთი სარეკლამო მასალის განთავსება.
სარეკლამო მასალაში განთავსებული ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, უნდა იყოს განთავსებული მხოლოდ ჰორიზონტალურად.
ტექსტური სარეკლამო მასალების შინაარსიაკრძალულია მსგავსი ფორმით სიტყვების დაწერა: თ ბ ი ლ ი ს ი - ანუ ასოებს შორის გამოტოვების გაკეთება.
ტავტოლოგია, გამეორებები ტექსტურ სარეკლამო მასალებშიტექსტში არ არის დაშვებული სიტყვებისა და ფრაზების განზრახ გამეორება (მაგალითად: გაყიდვა, გაყიდვა, გაყიდვა).
სიტყვათა შემოკლებასარეკლამო მასალის ტექსტში დაუშვებელია სიტყვების შემოკლება, გარდა ზოგადად მიღებულისა (მაგალითად: ქ., რ-ნი).
სასვენი ნიშნები, სხვა ნიშნები და სპეციალური სიმბოლოები ტექსტურ სარეკლამო მასალებშიტექსტში არ არის დაშვებული უმიზეზო მრავალწერტილის ან სასვენი ნიშნების გამეორებული გამოყენება (მაგალითად: ფასდაკლება... ფასდაკლება!!!), ტექსტის გადახაზვა, სმაილების, ნიშნებისა და სხვა სპეციალური სიმბოლოების გამოყენება.
სპეციალური სიმბოლოების გამოყენება დასაშვებია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ისინი ორგანიზაციის, პროდუქტის ან სასაქონლო ნიშნების სახელწოდების ნაწილია (მაგალითად: სასტუმრო „***“, სასწავლო ცენტრი „5+“).
დაშვებულია მოქმედი დარგობრივი სტანდარტების სპეციალური სიმბოლოების გამოყენება (მაგალითად: მუშაობს 24/7, სასტუმრო 5*).
დაშვებულია რუბლის ნიშანი — ₾, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც იგი ლოგოტიპთან ერთად არის განთავსებული რუკაზე.
სარეკლამო ტექსტში ძახილის ნიშნის გამოყენება შესაძლებელია 3-ჯერ მხოლოდ „კომენტარი ფირმაზე“ პოზიციაში, ხოლო სხვა პოზიციებში – 1-ჯერ.
სავალდებულოა ორგანიზაციების დასახელებების ბრჭყალებში მოქცევა (გარდა ლათინური ასოებით დაწერილი სახელწოდებებისა).
ფონტები, სიტყვების გამოყოფა ტექსტურ სარეკლამო მასალებშისარეკლამო მასალის ძირითადი ტექსტის ფონტი არ უნდა შეიცავდეს განსხვავებულ დამახასიათებელ ნიშნებს (უნდა იყოს ჩვეულებრივი, არამსხვილი შრიფტი). ეს არის მომხმარებლისთვის ყველაზე წაკითხვადი ფორმატი. აკრძალულია ძირითადი ტექსტის შრიფტისთვის ნახევრადმსხვილი ფორმატის გამოყენება.
სარეკლამო მასალაში შესაძლებელია სიტყვების გამოყოფა. გამოყოფა უნდა განხორციელდეს ისე, რომ მომხმარებლის ყურადღება არ იყოს გადატანილი არასასურველ ელემენტებზე.
არსებობს გამოყოფის რამდენიმე ფორმა: კურსივი და ნახევრადმსხვილი შრიფტი.
ნახევრადმსხვილი შრიფტის გამოყენება დასაშვებია მხოლოდ სათაურებისა და საკვანძო სიტყვების/ფრაზების გამოსაკვეთად, რომლებზეც დამკვეთს სურს აქცენტის გაკეთება.
კურსივის გამოყენება დასაშვებია მხოლოდ ძირითადი ტექსტის შემდეგ სქოლიოს ტექსტში. სხვა შემთხვევებში კურსივის გამოყენება აკრძალულია.
ჩამონათვალების გაფორმებათუჩამონათვალს წინ უძღვის ჩართული წინადადება, ბოლოს სვამენ:
• მძიმეს, თუ ჩამონათვალის ელემენტი შედგება ერთი სიტყვის ან მოკლე სიტყვათშეხამებისგან;
• წერტილ-მძიმეს, თუელემენტი შედგება გრძელი სიტყვათშეხამებისგან ან წინადადებისგან;
• წერტილს, ჩამონათვალის ბოლო ელემენტის ბოლოს.
მაგალითად,
ჩართული წინადადება: ჩართული წინადადება:- ტექსტი, • ტექსტი, ტექსტი, ტექსტი;
- ტექსტი. • ტექსტი, ტექსტი, ტექსტი.
თუ ჩამონათვალის პუნქტები შეიცავს ერთ, ორ ან მეტ წინადადებას, პუნქტუაცია ფორმდება შემდეგი სქემის მიხედვით:
ჩართული წინადადება: - ტექსტი. ტექსტი.
- ტექსტი. ტექსტი.
თუ ჩამონათვალი არ შეიცავს ჩართულ წინადადებასთუ ჩამონათვალის პუნქტი შედგება ერთი სიტყვის ან მოკლე სიტყვათშეხამებისგან, მის ბოლოს არ დაისმება არანაირი სასვენი ნიშანი.
მაგალითად:
თუ ჩამონათვალის პუნქტი შედგება გრძელი სიტყვათშეხამებისგან ან წინადადებისგან, მაშინ თითოეული პუნქტის ბოლოს ისმევა წერტილი.
მაგალითად:
- ტექსტი, ტექსტი, ტექსტი.
- ტექსტი, ტექსტი, ტექსტი.
სარეკლამო ბმული, მოქმედების ღილაკიალიასში შესაძლებელია მხოლოდ ტექსტის გამოყენება, რომელიც უნდა შეესაბამებოდეს სარეკლამო ბმულს. არ არის რეკომენდებული ბმულის მთავარი ვებგვერდზე გადამისამართება.